Biodiverzitási standardot indított a Lidl zöldség- és gyümölcstermelőknek
Új, globális standardot dolgozott ki a Lidl a GLOBAL GAP-pel közösen annak érdekében, hogy az európai zöldség- és gyümölcstermesztés egyre inkább átálljon a biodiverzitásra fókuszáljon.

A lényeg a változatosság
A GLOBAL GAP Add-ON BioDiversity modulja a teljes gyümölcs- és zöldségtermesztő szektor számára elérhető. A cél jó mezőgazdasági gyakorlatokkal kiegészíteni az eddigi standardot.
A kiskereskedő Németországban, Olaszországban, Spanyolországban és Lengyelországban indította el a próbaidőszakot, számos farmot és ügynökséget bevonva a projektbe annak érdekében, hogy tesztelje a standardban foglalt elvárásokat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >