Az amerikai fűszerpiacon debütál a Kraft Heinz a Just Spices-szal
Európai Just Spices márkájának Egyesült Államokbeli bevezetésével lép be a Kraft Heinz az amerikai fűszerpiacra.
A Kraft Heinz tavaly vásárolt 85%-os részesedést a Just Spices márkában, amely alatt több mint 170 fűszerkeverék elérhető különböző ízekben és a legkülönbözőbb alkalmakra. A termékek a fogyasztók számára Európában közvetlenül elérhető. Az Egyesült Államokbeli bevezetés egyelőre az európai termékvonal tíz kedvencét érinti és a vállalat közlése szerint az értékesítés a direct-to-consumer csatornában kezdődik.
A Just Spices a Kart Heinz „Taste Elevation” platform részét képezi, amelyet a vállalat növekedése elsődleges motorjának tekint. A Kraft Heinz egy februárban New Yorkban tartott prezentáción jelezte, hogy várakozásai szerint a növekedés 25%-át 2027-ig ez a platform adja majd.
Kapcsolódó cikkeink
Amerikai terjeszkedéssel erősíti külföldi üzletágát a Ritter Sport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >USA: karácsonykor a menü az első
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Női energiaitalt dob piacra a Monster az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyetlen nap kellett, hogy a vegánok ne tűnjenek többé hippiknek – ilyen volt a Vegan Summit Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi műanyagdömping: miért és hogyan csökkentsük a hulladékot az ünnepek alatt?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A cégek fáradnak, az egyéni vállalkozók erősödnek – októberi cégtrend az új adócsomag tükrében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
