Az amerikai fűszerpiacon debütál a Kraft Heinz a Just Spices-szal
Európai Just Spices márkájának Egyesült Államokbeli bevezetésével lép be a Kraft Heinz az amerikai fűszerpiacra.
A Kraft Heinz tavaly vásárolt 85%-os részesedést a Just Spices márkában, amely alatt több mint 170 fűszerkeverék elérhető különböző ízekben és a legkülönbözőbb alkalmakra. A termékek a fogyasztók számára Európában közvetlenül elérhető. Az Egyesült Államokbeli bevezetés egyelőre az európai termékvonal tíz kedvencét érinti és a vállalat közlése szerint az értékesítés a direct-to-consumer csatornában kezdődik.
A Just Spices a Kart Heinz „Taste Elevation” platform részét képezi, amelyet a vállalat növekedése elsődleges motorjának tekint. A Kraft Heinz egy februárban New Yorkban tartott prezentáción jelezte, hogy várakozásai szerint a növekedés 25%-át 2027-ig ez a platform adja majd.
Kapcsolódó cikkeink
NKFH: Cape Herb & Spice őrlőfejes fűszereket hívott vissza a forgalmazó
Cape Herb & Spice őrlőfejes fűszereket hívott vissza a forgalmazó,…
Tovább olvasom >Rekordbevételt hozhat a Valentin-nap a kiskereskedelemben
A Valentin-napi költések világszerte rekordot dönthetnek idén, mind az Egyesült…
Tovább olvasom >Résztulajdont vásárol a Molson Coors a Fever-Tree-ben
A Molson Coors 8,5%-os részesedést szerez a brit Fever-Tree-ben egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A globális minimumadó transzferárazási vonatkozásai
A tavalyi évtől Magyarország is alkalmazza a globális minimumadó szabályait,…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >Hősök és árulók ‒ a visszaélésbejelentési rendszer első éve
Az egész Európai Unióban, így nálunk is legalább egy éve,…
Tovább olvasom >