Az amerikai fűszerpiacon debütál a Kraft Heinz a Just Spices-szal
Európai Just Spices márkájának Egyesült Államokbeli bevezetésével lép be a Kraft Heinz az amerikai fűszerpiacra.
A Kraft Heinz tavaly vásárolt 85%-os részesedést a Just Spices márkában, amely alatt több mint 170 fűszerkeverék elérhető különböző ízekben és a legkülönbözőbb alkalmakra. A termékek a fogyasztók számára Európában közvetlenül elérhető. Az Egyesült Államokbeli bevezetés egyelőre az európai termékvonal tíz kedvencét érinti és a vállalat közlése szerint az értékesítés a direct-to-consumer csatornában kezdődik.
A Just Spices a Kart Heinz „Taste Elevation” platform részét képezi, amelyet a vállalat növekedése elsődleges motorjának tekint. A Kraft Heinz egy februárban New Yorkban tartott prezentáción jelezte, hogy várakozásai szerint a növekedés 25%-át 2027-ig ez a platform adja majd.
Kapcsolódó cikkeink
Vámmentességet sürget a L’Oréal az EU USA-val kötött megállapodása után
A L’Oréal kedden arra figyelmeztetett, hogy az Európai Unió és…
Tovább olvasom >Újabb 2 milliárd dollárt fektet a Mars az amerikai gyártás bővítésébe 2026-ig
Az édesség- és snackóriás Mars 2026 végéig további 2 milliárd…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >