Az amerikai fűszerpiacon debütál a Kraft Heinz a Just Spices-szal
Európai Just Spices márkájának Egyesült Államokbeli bevezetésével lép be a Kraft Heinz az amerikai fűszerpiacra.
A Kraft Heinz tavaly vásárolt 85%-os részesedést a Just Spices márkában, amely alatt több mint 170 fűszerkeverék elérhető különböző ízekben és a legkülönbözőbb alkalmakra. A termékek a fogyasztók számára Európában közvetlenül elérhető. Az Egyesült Államokbeli bevezetés egyelőre az európai termékvonal tíz kedvencét érinti és a vállalat közlése szerint az értékesítés a direct-to-consumer csatornában kezdődik.
A Just Spices a Kart Heinz „Taste Elevation” platform részét képezi, amelyet a vállalat növekedése elsődleges motorjának tekint. A Kraft Heinz egy februárban New Yorkban tartott prezentáción jelezte, hogy várakozásai szerint a növekedés 25%-át 2027-ig ez a platform adja majd.
Kapcsolódó cikkeink
Hódítanak a kávébabmentes alternatívák
Az éghajlatváltozás és a vámemelések hatására rekordmagasságba emelkedtek a kávéárak,…
Tovább olvasom >Bővíti a Walmart a munkavállalói kedvezmények körét
Bővül a Walmart munkavállalói kedvezményeinek köre, és az amerikai dolgozók…
Tovább olvasom >Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A menü egyszerűsítését követően a Starbucks új, prémium kávékra, nem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás és ellentétes trendek a világban
Az idei év harmadik negyedévében az Egyesült Államokban visszaesés figyelhető…
Tovább olvasom >Augusztusban váratlanul éves csúcsra nőtt az euróövezeti gazdasági aktivitás
Augusztusban váratlan javulással több mint egy éve a legnagyobb aktivitást…
Tovább olvasom >Maradt a 2 százalékos infláció az euróövezetben júliusban
Június után júliusban is 2 százalék volt az éves infláció…
Tovább olvasom >