Az amerikai fűszerpiacon debütál a Kraft Heinz a Just Spices-szal
Európai Just Spices márkájának Egyesült Államokbeli bevezetésével lép be a Kraft Heinz az amerikai fűszerpiacra.
A Kraft Heinz tavaly vásárolt 85%-os részesedést a Just Spices márkában, amely alatt több mint 170 fűszerkeverék elérhető különböző ízekben és a legkülönbözőbb alkalmakra. A termékek a fogyasztók számára Európában közvetlenül elérhető. Az Egyesült Államokbeli bevezetés egyelőre az európai termékvonal tíz kedvencét érinti és a vállalat közlése szerint az értékesítés a direct-to-consumer csatornában kezdődik.
A Just Spices a Kart Heinz „Taste Elevation” platform részét képezi, amelyet a vállalat növekedése elsődleges motorjának tekint. A Kraft Heinz egy februárban New Yorkban tartott prezentáción jelezte, hogy várakozásai szerint a növekedés 25%-át 2027-ig ez a platform adja majd.
Kapcsolódó cikkeink
Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >Egyre több vásárló nézi meg tüzetesen az élelmiszercímkéket
Egy friss amerikai felmérés szerint a vásárlók nagy része a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >