(EN) German Outdoor Advertising Market Breaks Records in 2024
A német kültéri reklámpiac bruttó árbevétele 2024-ben lépte át először a 3 milliárd eurós határt, ezzel 9,2%-ra növelve részesedését a hagyományos reklámköltésekből – közölte a Fachverband Aussenwerbung szakmai szervezet. A harmadik negyedévben a kültéri reklámok piaci részesedése első alkalommal érte el a 10%-ot.
Az ágazat éves szinten 12,7%-os növekedést könyvelhetett el, ami közel 370 millió eurós plusz bevételt jelentett – számolt be a Lebensmittelpraxis. Különösen a digitális kültéri reklám teljesített jól: árbevétele 19%-kal nőtt, és a teljes szegmens bevételéből való részesedése 41%-ról 43%-ra emelkedett. A legfontosabb bevételi forrás továbbra is a klasszikus kültéri reklám, például óriásplakát, maradt, amely 2024-ben több mint 8%-os növekedést ért el, elérve az 1,86 milliárd eurót.
– A kültéri reklám 2024-ben ismét kiemelkedő eredményt ért el – mondta Kai-Marcus Thäsler, a szakmai szövetség ügyvezető igazgatója. A többi formátum teljesítményét jelentősen felülmúlta: az online reklám és a rádiós hirdetések piaci részesedése csak csekély mértékben nőtt, míg a televíziós reklám stagnált, a nyomtatott sajtó pedig piacrészt veszített.
A szövetség szerint a kültéri reklám piaci részesedése tartósan 10% felett maradhat 2025-ben, amikor is az utcai hirdetőoszlop 170. évfordulóját ünnepli.
Kapcsolódó cikkeink
Hódítanak a Tante Enso közösségi alapokon működő okosboltjai a vidéki Németországban
Németországban a Tante Enso a legnagyobb lefedettséggel bíró okosbolt-üzemeltető a…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
BCSDH: fokozni kell az erőfeszítéseket a klímavédelem terén
A BCSDH és a Deloitte legfrissebb klímavédelmi felmérése szerint a…
Tovább olvasom >Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >