(EN) German Outdoor Advertising Market Breaks Records in 2024
A német kültéri reklámpiac bruttó árbevétele 2024-ben lépte át először a 3 milliárd eurós határt, ezzel 9,2%-ra növelve részesedését a hagyományos reklámköltésekből – közölte a Fachverband Aussenwerbung szakmai szervezet. A harmadik negyedévben a kültéri reklámok piaci részesedése első alkalommal érte el a 10%-ot.
Az ágazat éves szinten 12,7%-os növekedést könyvelhetett el, ami közel 370 millió eurós plusz bevételt jelentett – számolt be a Lebensmittelpraxis. Különösen a digitális kültéri reklám teljesített jól: árbevétele 19%-kal nőtt, és a teljes szegmens bevételéből való részesedése 41%-ról 43%-ra emelkedett. A legfontosabb bevételi forrás továbbra is a klasszikus kültéri reklám, például óriásplakát, maradt, amely 2024-ben több mint 8%-os növekedést ért el, elérve az 1,86 milliárd eurót.
– A kültéri reklám 2024-ben ismét kiemelkedő eredményt ért el – mondta Kai-Marcus Thäsler, a szakmai szövetség ügyvezető igazgatója. A többi formátum teljesítményét jelentősen felülmúlta: az online reklám és a rádiós hirdetések piaci részesedése csak csekély mértékben nőtt, míg a televíziós reklám stagnált, a nyomtatott sajtó pedig piacrészt veszített.
A szövetség szerint a kültéri reklám piaci részesedése tartósan 10% felett maradhat 2025-ben, amikor is az utcai hirdetőoszlop 170. évfordulóját ünnepli.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta az első benzinkúti Rewe To Go üzletét a német Lekkerland
A kényelmi termékekre specializálódott Lekkerland a Tank & Rasttal együttműködve…
Tovább olvasom >Csúcstechnológiás logisztikai központot nyitott a Picnic Németországban
A németországi Oberhausen városában nyitotta meg eddigi legfejlettebb e-kereskedelmi disztribúciós…
Tovább olvasom >6,7 millió eurós beruházással korszerűsítette a gyártást a Jägermeister Wolfenbüttelben
A híres német gyógynövénylikőr-gyártó, a Mast-Jägermeister 6,7 millió eurót fordított…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >