Ázsiában gyártaná termékeit a Beyond Meat
A Beyond Meat azt tervezi, hogy még 2020 előtt megkezdi alternatív húskészítményei gyártását Ázsiában, mivel ezáltal könnyebben tudná átszállítani Kínába népszerű, növényi alapú termékeit.
Miközben a cég már Taiwanban, Szingapúrban és Hong Kongban is értékesít, riválisával, az Impossible Fooddal azért versenyez, hogy kiterjessze eladásait Kínában, amely nagyrészt lefedetlen piac az olyan termékek számára, mint az USA-ban rendkívüli sikert aratott Impossible Burger vagy a Beyond Sausage.
Ahogy a fogyasztók egyre tudatosabbakká válnak a nagyüzemi állattenyésztés egészségügyi és környezeti hatásait illetően, a globális növényi alapú termékeket gyártó piac várhatóan 140 milliárdos üzletté fejlődik a következő évtized során.
Kapcsolódó cikkeink
Tizenkét hónapja csökkennek az élelmiszerárak Kínában
Júniusban a vártnál nagyobb mértékben mérséklődött az éves infláció Kínában:…
Tovább olvasom >MTÜ: élénkül a kínai beutazó turizmus
Egyre jobban élénkül a kínai beutazó turizmus Magyarországon és Európában…
Tovább olvasom >Rájár a rúd a Sheinre
A Shein, a fast fashion online divatkereskedelem egyik vezető szereplője,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >