Ázsiában gyártaná termékeit a Beyond Meat
A Beyond Meat azt tervezi, hogy még 2020 előtt megkezdi alternatív húskészítményei gyártását Ázsiában, mivel ezáltal könnyebben tudná átszállítani Kínába népszerű, növényi alapú termékeit.
Miközben a cég már Taiwanban, Szingapúrban és Hong Kongban is értékesít, riválisával, az Impossible Fooddal azért versenyez, hogy kiterjessze eladásait Kínában, amely nagyrészt lefedetlen piac az olyan termékek számára, mint az USA-ban rendkívüli sikert aratott Impossible Burger vagy a Beyond Sausage.
Ahogy a fogyasztók egyre tudatosabbakká válnak a nagyüzemi állattenyésztés egészségügyi és környezeti hatásait illetően, a globális növényi alapú termékeket gyártó piac várhatóan 140 milliárdos üzletté fejlődik a következő évtized során.
Kapcsolódó cikkeink
Egymilliárd dolláros iparággá válhat a közösségi kereskedelem 2028-ra
Egy új tanulmány szerint a közösségi kereskedelmi (social commerce) piac…
Tovább olvasom >Nem csak burgert és húsgolyót kínál a legújabb vegán húsmárka Európában
Új, a Beyond Meat, a Moving Mountains és a Heura…
Tovább olvasom >Kína nyújtotta be eddig a legtöbb GenAI szabadalmat
A Szellemi Tulajdon Világszervezetének (WIPO) legfrissebb jelentése szerint 2014 és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >TECHXPO 2024: Rogán Antal tartja a konferencia nyitóelőadását
Holnap kezdődik a négynapos TECHXPO 2024 rendezvény, mely november 21-24. között Budapesten…
Tovább olvasom >TECHXPO 2024: Hamarosan startol Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója
Első alkalommal, de hagyományteremtő céllal rendezik meg idén a TECHXPO…
Tovább olvasom >