Ázsiában gyártaná termékeit a Beyond Meat
A Beyond Meat azt tervezi, hogy még 2020 előtt megkezdi alternatív húskészítményei gyártását Ázsiában, mivel ezáltal könnyebben tudná átszállítani Kínába népszerű, növényi alapú termékeit.
Miközben a cég már Taiwanban, Szingapúrban és Hong Kongban is értékesít, riválisával, az Impossible Fooddal azért versenyez, hogy kiterjessze eladásait Kínában, amely nagyrészt lefedetlen piac az olyan termékek számára, mint az USA-ban rendkívüli sikert aratott Impossible Burger vagy a Beyond Sausage.
Ahogy a fogyasztók egyre tudatosabbakká válnak a nagyüzemi állattenyésztés egészségügyi és környezeti hatásait illetően, a globális növényi alapú termékeket gyártó piac várhatóan 140 milliárdos üzletté fejlődik a következő évtized során.
Kapcsolódó cikkeink
Kínai gazdaságélénkítés – a befektetők szem elől tévesztik a lényeget
Az alapanyagpiacokat övező hangulat szeptemberben döntő fordulatot vett, amikor Kína…
Tovább olvasom >Fine Dining: az ősi Kína gasztrotörténetei címmel nyílt kiállítás a Néprajzi Múzeumban
Fine Dining: Az ősi Kína gasztrotörténetei címmel nyílt kiállítás kedden…
Tovább olvasom >Engedélyezi az Európai Bíróság a húsra vonatkozó kifejezések használatát a növényi húshelyettesítők esetében is
Az Európai Bíróság (EB)úgy döntött, hogy az EU-tagállamok nem tilthatják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >