Ázsiában gyártaná termékeit a Beyond Meat
A Beyond Meat azt tervezi, hogy még 2020 előtt megkezdi alternatív húskészítményei gyártását Ázsiában, mivel ezáltal könnyebben tudná átszállítani Kínába népszerű, növényi alapú termékeit.
Miközben a cég már Taiwanban, Szingapúrban és Hong Kongban is értékesít, riválisával, az Impossible Fooddal azért versenyez, hogy kiterjessze eladásait Kínában, amely nagyrészt lefedetlen piac az olyan termékek számára, mint az USA-ban rendkívüli sikert aratott Impossible Burger vagy a Beyond Sausage.
Ahogy a fogyasztók egyre tudatosabbakká válnak a nagyüzemi állattenyésztés egészségügyi és környezeti hatásait illetően, a globális növényi alapú termékeket gyártó piac várhatóan 140 milliárdos üzletté fejlődik a következő évtized során.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Hogyan alakul a világgazdaság idén?
Az Egyesült Államok növekedése stabil, Európa és Kína újabb kihívásokkal…
Tovább olvasom >Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >Megnyitott a dubaji Gulfood, 24 kiállító az AMC standján
A világ vezető élelmiszeripari szakkiállításai közül az egyik a dubaji…
Tovább olvasom >Kihirdették a 10. jubileumi K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit
Tizedszer hirdették ki a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit.…
Tovább olvasom >