Ázsiában gyártaná termékeit a Beyond Meat
A Beyond Meat azt tervezi, hogy még 2020 előtt megkezdi alternatív húskészítményei gyártását Ázsiában, mivel ezáltal könnyebben tudná átszállítani Kínába népszerű, növényi alapú termékeit.
Miközben a cég már Taiwanban, Szingapúrban és Hong Kongban is értékesít, riválisával, az Impossible Fooddal azért versenyez, hogy kiterjessze eladásait Kínában, amely nagyrészt lefedetlen piac az olyan termékek számára, mint az USA-ban rendkívüli sikert aratott Impossible Burger vagy a Beyond Sausage.
Ahogy a fogyasztók egyre tudatosabbakká válnak a nagyüzemi állattenyésztés egészségügyi és környezeti hatásait illetően, a globális növényi alapú termékeket gyártó piac várhatóan 140 milliárdos üzletté fejlődik a következő évtized során.
Kapcsolódó cikkeink
Májusban tovább nőtt Kína ipari termelése és kiskereskedelmi forgalma
Májusban tovább nőtt az ipari termelés Kínában, de hat hónapja…
Tovább olvasom >Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát
Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát – ismertette az Agárminisztérium…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >