Bővíti indonéziai gyárát a Diageo
Bővíti a számos ázsiai és csendes-óceáni piacot kiszolgáló indonéziai italgyárát a Diageo.
A cég 8800 négyzetméterrel növeli a Bali szigetén, Tabananban található, 2014 óta működő gyár területét. Az üzemben többek között a Captain Morgan rum, a Smirnoff vodka és a Smirnoff Ice, a Gilbey’s gin és a Bell’s Scotch whisky készül az indonéz piac számára.
A Diageo nem közölt adatokat a jelenlegi gyár méretéről, sem arról, hogy mennyivel növeli meg a kapacitást a bővítéssel. A cég Ázsia-csendes-óceáni részlegének elnöke, John O’Keeffe nyilatkozata szerint a bali ellátóközpont bővítése kulcsfontosságú a régióban, megy ezáltal a vállalat képes lesz ügyfeleit és fogyasztói jobban kiszolgálni. A bővítés emellett hozzájárul a Diageo globális növekedési céljainak megvalósításához is.
2021 óta a gyár Smirnoff és Captain Morgan termékeket is exportál Thaiföldre, Kelet-Timorba, a Fülöp-szigetekre, Szingapúrba és Malajziába. A kibővített üzem, amely a hagyományos gyártási módszerekhez képest 95%-kal kevesebb energiát fog használni, működését várhatóan az elkövetkező 18 hónapban kezdi meg. A Diageo reméli, hogy a bővítés révén az ázsiai-csendes-óceáni részleg jelentősen hozzájárulhat a vállalat globális értékesítéséhez.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >Pillepalack üvegből
A Diageo szeptemberben a London Design Festivalon mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezek lesznek 2024 karácsonyának slágerajándékai az eMAG-on
Az év végi hajrában egyértelművé vált, hogy mely termékek a…
Tovább olvasom >A körforgásos gazdaságra fókuszál az SZTNH új, kkv-kat támogató kiadványa
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb…
Tovább olvasom >K&H: átlagosan 49 ezer forintot szánnak a fiatalok a karácsony ajándékokra
A korábbi évekhez hasonlóan a fiatalok 84 százaléka tervez ajándékvásárlást…
Tovább olvasom >