Jelentősen csökkentették a Co-op vásárlói karbonlábnyomukat
A Co-op vásárlói igen komolyan csökkentették karbonlábnyomukat azáltal, hogy 40%-kal több helyi terméket vásároltak tavaly, mint öt éve.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/12/Coop_Brittannia_ogo-1200x630-1.jpg)
Jó a vásárlónak, jó a termelőnek
A cég elmondta: 3,5 millió helyi terméket adtak el 2021-ben, míg ez a szám 2017-ben csak 2,5 millió volt.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
K&H: ismét a Financial Times rangsorának az élmezőnyében
A K&H belga anyabankja, a KBC Csoport 2024-ben is felkerült…
Tovább olvasom >Zöldítené lábnyomát a Coviran
A spanyol kiskereskedelmi szövetkezet, a Coviran karbonlábnyomának csökkentése és hálózatának…
Tovább olvasom >K&H: Már az állattenyésztők is megismerhetik üvegházhatású gáz kibocsátásukat
Az üvegházhatású gázok (ÜHG) globális kibocsátásának közel hetedéért az állattenyésztés…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >