17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel annak ellenére tovább bővítve amerikai gyártóhálózatát, hogy az elmúlt években visszaesett a sörfogyasztás.
A befektetés célja a szállítási kapacitások fejlesztése és a gyártási kiválóság fenntartása a texasi régióban.
A bejelentés része annak a több mint 50 millió dolláros összegnek, amelyet a vállalat az elmúlt három évben költött a houstoni létesítményre. Brendan Whitworth vezérigazgató szerint ez az újabb lépés is azt jelzi, hogy a cég elkötelezett a helyi munkahelyek megtartása és a gazdasági növekedés támogatása mellett.
Az Anheuser-Busch – a Bud Light és a Stella Artois gyártója – idén 300 millió dollárt tervez invesztálni amerikai üzemeibe, többek között technológiai fejlesztésekre és dolgozók képzésére. Ez része annak a szélesebb körű, az elmúlt öt évben elköltött 2 milliárd dolláros fejlesztésnek, amellyel a vállalat gyártási kapacitásokat modernizálja.
Miközben a sörpiac általános gyengélkedést mutat – részben az alkoholmentes italok növekvő népszerűsége miatt –, az Anheuser-Busch továbbra is növekedési lehetőséget lát a fiatalabb fogyasztói csoportokban, különösen a 30 évhez közelítő Z-generációsok körében.
A Food Dive beszámolója szerint a vállalat a legutóbbi negyedévben sikerrel növelte piaci részesedését, amihez a Michelob Ultra és a Busch Light márkák, valamint a Nütrl és Cutwater RTD koktélok is hozzájárultak.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre több vásárló nézi meg tüzetesen az élelmiszercímkéket
Egy friss amerikai felmérés szerint a vásárlók nagy része a…
Tovább olvasom >Új kampánnyal tér vissza a Stella Artois ikonikus „David és Dave” párosa
A Stella Artois idén nyáron különleges kampánnyal örvendezteti meg rajongóit…
Tovább olvasom >65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >Tempósabbá vált az infláció
A drogéria termékeknél a vártnál mérsékeltebb árcsökkenés volt júniusban, emellett…
Tovább olvasom >Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >