17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 07. 09. 09:04

Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel annak ellenére tovább bővítve amerikai gyártóhálózatát, hogy az elmúlt években visszaesett a sörfogyasztás.

A befektetés célja a szállítási kapacitások fejlesztése és a gyártási kiválóság fenntartása a texasi régióban.

A bejelentés része annak a több mint 50 millió dolláros összegnek, amelyet a vállalat az elmúlt három évben költött a houstoni létesítményre. Brendan Whitworth vezérigazgató szerint ez az újabb lépés is azt jelzi, hogy a cég elkötelezett a helyi munkahelyek megtartása és a gazdasági növekedés támogatása mellett.

Az Anheuser-Busch – a Bud Light és a Stella Artois gyártója – idén 300 millió dollárt tervez invesztálni amerikai üzemeibe, többek között technológiai fejlesztésekre és dolgozók képzésére. Ez része annak a szélesebb körű, az elmúlt öt évben elköltött 2 milliárd dolláros fejlesztésnek, amellyel a vállalat gyártási kapacitásokat modernizálja.

Miközben a sörpiac általános gyengélkedést mutat – részben az alkoholmentes italok növekvő népszerűsége miatt –, az Anheuser-Busch továbbra is növekedési lehetőséget lát a fiatalabb fogyasztói csoportokban, különösen a 30 évhez közelítő Z-generációsok körében.

A Food Dive beszámolója szerint a vállalat a legutóbbi negyedévben sikerrel növelte piaci részesedését, amihez a Michelob Ultra és a Busch Light márkák, valamint a Nütrl és Cutwater RTD koktélok is hozzájárultak.

Kapcsolódó cikkeink