17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel annak ellenére tovább bővítve amerikai gyártóhálózatát, hogy az elmúlt években visszaesett a sörfogyasztás.
A befektetés célja a szállítási kapacitások fejlesztése és a gyártási kiválóság fenntartása a texasi régióban.
A bejelentés része annak a több mint 50 millió dolláros összegnek, amelyet a vállalat az elmúlt három évben költött a houstoni létesítményre. Brendan Whitworth vezérigazgató szerint ez az újabb lépés is azt jelzi, hogy a cég elkötelezett a helyi munkahelyek megtartása és a gazdasági növekedés támogatása mellett.
Az Anheuser-Busch – a Bud Light és a Stella Artois gyártója – idén 300 millió dollárt tervez invesztálni amerikai üzemeibe, többek között technológiai fejlesztésekre és dolgozók képzésére. Ez része annak a szélesebb körű, az elmúlt öt évben elköltött 2 milliárd dolláros fejlesztésnek, amellyel a vállalat gyártási kapacitásokat modernizálja.
Miközben a sörpiac általános gyengélkedést mutat – részben az alkoholmentes italok növekvő népszerűsége miatt –, az Anheuser-Busch továbbra is növekedési lehetőséget lát a fiatalabb fogyasztói csoportokban, különösen a 30 évhez közelítő Z-generációsok körében.
A Food Dive beszámolója szerint a vállalat a legutóbbi negyedévben sikerrel növelte piaci részesedését, amihez a Michelob Ultra és a Busch Light márkák, valamint a Nütrl és Cutwater RTD koktélok is hozzájárultak.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti a Walmart a munkavállalói kedvezmények körét
Bővül a Walmart munkavállalói kedvezményeinek köre, és az amerikai dolgozók…
Tovább olvasom >Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A menü egyszerűsítését követően a Starbucks új, prémium kávékra, nem…
Tovább olvasom >Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >