Különleges palacksorozatot készített az Absolut a Tomorrowland 2025 tiszteletére
Az Absolut bemutatta első, limitált kiadású palack-sorozatát, amelyet a Tomorrowland 2025 főszínpadának tervezői álmodtak meg a márka kreatív csapatával közösen.
Az új kollekció a jövő évi fesztivál fantáziavilágát, az „Orbyz” témát tükrözi, amely egy jégből formált mágikus univerzumba repíti a rajongókat.
Ez az első alkalom, hogy a világ egyik legnagyobb elektronikus zenei fesztiválja egy márkának engedélyezi, hogy előre bepillantást engedjen az adott évi tematika látványvilágába. A 700 ml-es Absolut Original Vodka üvegek jelenleg Thaiföldön elérhetők, júniustól pedig Belgiumban, Hollandiában, Svájcban, Lengyelországban, Szlovákiában és Szerbiában is kaphatók lesznek, majd szeptemberben megérkeznek Brazíliába is.
A három egyedi dizájnt kapott palack 360°-os szitanyomtatással, csillogó festékkel és fagyos hatású fémes elemekkel készült.
A kampány a fesztivál helyszínén és azon kívül is számos aktivitást kínál – többek közt a felelős fogyasztás előmozdítására alkoholszint-mérő állomásokat működtet.
Az Absolut és a Tomorrowland együttműködése 2017-re nyúlik vissza. Az idei kampány központi üzenete, a „United We Dance” az összetartozásról, a befogadásról és a zene erejéről szól – a különleges üvegektől a helyszíni koktélbárig minden ezt az élményt erősíti.
Kapcsolódó cikkeink
Fosszilismentessé vált az Absolut Vodka lepárlóüzeme
Az eredetileg kitűzött céldátumnál korábban kezdett az Absolut Vodka lepárlóüzeme…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Andy Warhol palackkal ünnepli az Absolut a művész újra felfedezett kék festményét
Az Absolut ikonikus palacksziluettje az évek alatt több mint ezer…
Tovább olvasom >A Marvel Universe karaktereit felvonultató limitált kiadású csomagolást dob piacra a Coca-Cola
Limitált kiadású italdobozt dob piacra a Coca-Cola, melyet új, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >