Kétszámjegyű növekedést ért el az AB Inbev
Kétszámjegyű bevétel- és nyereségnövekedést jelentett az Anheuser-Busch InBev világszerte az első negyedévről. Az árbevétel 13,2 százalékkal nőtt (EBITDA: 13,6 százalék). A növekedés 0,9 százalékos volumennövekedésből és 12,4 százalékos hektoliterenkénti árbevétel-növekedésből származott – közölte az AB Inbev.
Az egy részvényre jutó korrigált USD eredmény 8,7 százalékkal nőtt. A vállalat összértékesítése 0,9 százaléknyit emelkedett. A saját gyártású sör eladása 0,4 százalékkal, az egyéb termékeké 3,6 százalékkal bővült.
Az olyan globális márkák esetében, mint a Corona és a Stella Artois, a teljes értékesítés növekedése a hazai piacokon kívül 15,4 százalékos volt. Az Anheuser-Busch InBev értékesítésének mintegy 62 százaléka a B2B digitális platformokról származott a BEES platform mintegy 3,1 millió aktív havi felhasználójával.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >