Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a II. Employer Branding konferencia, amely az AI térnyerése és a Z generáció munkaerőpiaci elvárásai köré épült. Az esemény célja volt, hogy a vállalatok gyakorlati megoldásokat kapjanak a modern employer branding kihívásaira. Az eseménynek partnere volt a Trade magazin is.
A nap Dr. Soós Mihály, a Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet intézetigazgatójának előadásával kezdődött, amely az employer branding elméleti alapjait boncolgatta, majd Csaposs Noémi, az OHE elnöke mutatta be az employer branding legújabb eszközeit.
A délelőtti kerekasztal-beszélgetés során Márton Katalin HR, People & Culture stratégiai tanácsadó vezetésével zajlott, vendégei voltak: Erdei Orsolya, a Kaiser Food marketing managere, Fazakas Anita, a METRO Culture and Engagement specialistája, Kanyó Roland, a dm marketing&PR managere és Pókecz Anna, a Cerbona marketingvezetője voltak, akik megvitatták, hogy hogyan alakítja az employer branding a vállalati identitást.
A kávészünet után Magyar Miklós, a VELUX regionális HR igazgatója rávilágított a nemzetközi stratégiák hatékonyságára, míg Kovács Tímea, a BMW Group HR marketing specialistája a munkavállalói nagykövetek szerepét hangsúlyozta. Dürr-Vízhányó Andrea, a Ghibli HR igazgatója megmutatta, hogy hogyan lehet sikeres a HR és a marketing együttműködése, Kiss Gyöngyvér, a Civil Impact ügyvezetője pedig bemutatta, hogyan járulhatnak hozzá a civil szervezetek az employer brandinghez.
Délután a generációk együttműködéséről hallhattunk Várkonyi Beátától, a Danone vállalati kapcsolatok igazgatójától és Orbán Doroti hazai külső kommunikációs szakértőjétől előadást, akik elmesélték, hogy az X és a Z generáció hogyan tanulhat egymástól, sztereotípiák nélkül. Ezt követően Hajnerné dr. Horváth Barbara LL.M., a HHB Consulting ügyvezetőjének előadásában az adatvédelem kapott hangsúlyt a mesterséges intelligencia korában. A nap záró kerekasztal-beszélgetése gyakorlati példákon keresztül mutatta be az employer branding mindennapi jelentőségét, kiemelve a HR és a marketing együttműködésének fontosságát, amelynél Bódi Krisztina, a Marketing Art ügyvezetője és egyben a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja beszélgetett Barsy Csabával, a MOMERT kereskedelmi vezetőjével, Fetter Árminnal, a Nutriversum marketingvezetőjével, Gergely Valériával, a Gergely Gasztronomi ügyvezető igazgatójával, Péter Katalinnal, a Naszálytej kereskedelmi és marketing menedzserével és Soós Brigittával, a Soós Tészta tulajdonosával.
Ez a konferencia egyértelműen rávilágított, hogy a vállalatoknak folyamatosan innoválniuk kell, hogy megfeleljenek a digitális kor és az új generációk kihívásainak.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >A siker titka a kreativitás…
…erre szavaztak a Superbrands díjasok a díjátadó gála rögtönzött minifelmérésében.…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 184 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >