Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a II. Employer Branding konferencia, amely az AI térnyerése és a Z generáció munkaerőpiaci elvárásai köré épült. Az esemény célja volt, hogy a vállalatok gyakorlati megoldásokat kapjanak a modern employer branding kihívásaira. Az eseménynek partnere volt a Trade magazin is.
A nap Dr. Soós Mihály, a Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet intézetigazgatójának előadásával kezdődött, amely az employer branding elméleti alapjait boncolgatta, majd Csaposs Noémi, az OHE elnöke mutatta be az employer branding legújabb eszközeit.
A délelőtti kerekasztal-beszélgetés során Márton Katalin HR, People & Culture stratégiai tanácsadó vezetésével zajlott, vendégei voltak: Erdei Orsolya, a Kaiser Food marketing managere, Fazakas Anita, a METRO Culture and Engagement specialistája, Kanyó Roland, a dm marketing&PR managere és Pókecz Anna, a Cerbona marketingvezetője voltak, akik megvitatták, hogy hogyan alakítja az employer branding a vállalati identitást.
A kávészünet után Magyar Miklós, a VELUX regionális HR igazgatója rávilágított a nemzetközi stratégiák hatékonyságára, míg Kovács Tímea, a BMW Group HR marketing specialistája a munkavállalói nagykövetek szerepét hangsúlyozta. Dürr-Vízhányó Andrea, a Ghibli HR igazgatója megmutatta, hogy hogyan lehet sikeres a HR és a marketing együttműködése, Kiss Gyöngyvér, a Civil Impact ügyvezetője pedig bemutatta, hogyan járulhatnak hozzá a civil szervezetek az employer brandinghez.
Délután a generációk együttműködéséről hallhattunk Várkonyi Beátától, a Danone vállalati kapcsolatok igazgatójától és Orbán Doroti hazai külső kommunikációs szakértőjétől előadást, akik elmesélték, hogy az X és a Z generáció hogyan tanulhat egymástól, sztereotípiák nélkül. Ezt követően Hajnerné dr. Horváth Barbara LL.M., a HHB Consulting ügyvezetőjének előadásában az adatvédelem kapott hangsúlyt a mesterséges intelligencia korában. A nap záró kerekasztal-beszélgetése gyakorlati példákon keresztül mutatta be az employer branding mindennapi jelentőségét, kiemelve a HR és a marketing együttműködésének fontosságát, amelynél Bódi Krisztina, a Marketing Art ügyvezetője és egyben a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja beszélgetett Barsy Csabával, a MOMERT kereskedelmi vezetőjével, Fetter Árminnal, a Nutriversum marketingvezetőjével, Gergely Valériával, a Gergely Gasztronomi ügyvezető igazgatójával, Péter Katalinnal, a Naszálytej kereskedelmi és marketing menedzserével és Soós Brigittával, a Soós Tészta tulajdonosával.
Ez a konferencia egyértelműen rávilágított, hogy a vállalatoknak folyamatosan innoválniuk kell, hogy megfeleljenek a digitális kor és az új generációk kihívásainak.
Kapcsolódó cikkeink
Tanulás másképpen!
Mindannyian jól tudjuk, az egész élet egy tanulási folyamat. Soha…
Tovább olvasom >Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >