Emelkedőben a rendezvényiparág
Az American Express rendezvényekkel foglalkozó 2023-as globális előrejelzése 23 ország 580 rendezvényspecialistájával készült interjúkon alapul – ennek idézzük néhány érdekes megállapítását. A kutatásban részt vevő válaszadók 77%-a optimista a rendezvényipar egészét illetően, 67%-uk úgy véli, a személyes részvétellel szervezett rendezvények 1-2 éven belül elérik a pandémia előtti szintet.

A rendezvények száma néhol már meghaladja a 2019-es szintet
Néhány régióban a belső és kisebb rendezvények már idén meghaladják a 2019-es szintet. A megkérdezettek 65%-a szerint 2023-ban növekszik a cégek rendezvény-költségvetése. Erős növekedést várnak a személyes részvételű találkozók területén, mivel a szemtől szembe találkozásokat az érintettek hatékonyabbnak tartják a termelékenység javítását, a csapatépítést, a fluktuáció csökkentését és a legtehetségesebb utánpótlás bevonzását illetően. Kiemelkedő fontosságúvá vált a fenntarthatóság kérdése, a válaszadók 80%-a gondolja, hogy a rendezvények tervezésekor számol a fenntarthatóság kérdéskörével. //
Kapcsolódó cikkeink
Vonzások és választások
Az Eventrend cégcsoport 2024 végén reprezentatív kérdőíves kutatást végzett közel…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >Az IKEA kutatása szerint a magyarok 77 százaléka mobilozik az ágyban
Az alvás elengedhetetlen a testi és lelki egészségünk megőrzéséhez. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elboronáljuk – A nap videója
De nem is akárhogyan! Fantasztikus ötlet – emberi kreativitás, AI-segítség…
Tovább olvasom >Quadratisch, demokratisch, gut – A nap képe
Menj szavazni – üzeni egy demokratikus csokoládé. Hétfő reggel már…
Tovább olvasom >