Emelkedőben a rendezvényiparág
Az American Express rendezvényekkel foglalkozó 2023-as globális előrejelzése 23 ország 580 rendezvényspecialistájával készült interjúkon alapul – ennek idézzük néhány érdekes megállapítását. A kutatásban részt vevő válaszadók 77%-a optimista a rendezvényipar egészét illetően, 67%-uk úgy véli, a személyes részvétellel szervezett rendezvények 1-2 éven belül elérik a pandémia előtti szintet.
Néhány régióban a belső és kisebb rendezvények már idén meghaladják a 2019-es szintet. A megkérdezettek 65%-a szerint 2023-ban növekszik a cégek rendezvény-költségvetése. Erős növekedést várnak a személyes részvételű találkozók területén, mivel a szemtől szembe találkozásokat az érintettek hatékonyabbnak tartják a termelékenység javítását, a csapatépítést, a fluktuáció csökkentését és a legtehetségesebb utánpótlás bevonzását illetően. Kiemelkedő fontosságúvá vált a fenntarthatóság kérdése, a válaszadók 80%-a gondolja, hogy a rendezvények tervezésekor számol a fenntarthatóság kérdéskörével. //
Kapcsolódó cikkeink
Ezért választják még sokan a boltokat az online vásárlás helyett
Vásárlás előtt a vevők még mindig szeretik személyesen megvizsgálni a…
Tovább olvasom >KPMG CEO Outlook 2024: az általános válságállóság megteremtésében rejlik a siker titka
A globális nagyvállalatok vezérigazgatóinak 72 százaléka továbbra is bízik a…
Tovább olvasom >Virágzik a használt termékek piaca
A felnőtt magyar lakosság kétharmada vásárolt már használt terméket, elsősorban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >SweeTEN 4.0
Újabb mérföldkő az ipartestület tehetséggondozó tevékenységében: a Nemzeti Tehetség Program…
Tovább olvasom >