Emelkedő médiaköltések
A Zenith Optimedia (Publicis-csoport) 3,5 százalékosra emelte a globális médiaköltésekre vonatkozó 2010-es növekedési előrejelzését. A korábbi 2,2 százalékos várakozást az utóbbi hetekben tapasztalható globális gazdasági folyamatok miatt módosították. Több más médiakutató cég is hasonló mértékű pozitív elmozdulást jósol az idei évre, amelynek motorja Észak-Amerika és Nyugat-Európa. A szakemberek szerint a trend a következő években is folytatódik, 2011-re 4,5 százalék, 2012-re 5,3 százalék lehet a növekedési mutató.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >