Emelkedő árbevétellel és nyereséggel számol idén a Spar-csoport Magyarországon
Emelkedő árbevétellel és a tavalyi veszteség után nyereséggel számol a Spar-csoport az idén Magyarországon, de az eredmény nagyban függ az élelmiszerlánc felügyeleti díj további sorsától is, amelyet az Európai Bizottság vizsgál, és amelynek beszedését felfüggesztették – mondta el Heiszler Gabriella, a Spar Magyarország ügyvezető igazgatója szerdán Budapesten.
Az első magyarországi Interspar hipermarlet megnyitásának 20. évfordulója alkalmából tartott sajtótájékoztatón az ügyvezető igazgató elmondta, hogy a Spar-csoport árbevétele 2014-ben 400 milliárd 300 millió forint volt, és 18 milliárd forint veszteséget könyveltek el, 2015-ben 410 milliárd forint fölötti árbevételt szeretnének elérni.
A Spar-csoport saját üzemeltetési hálózatát 32 Interspar hipermarket, 337 Spar szupermarket, 14 City Spar szupermarket alkotja, ezen felül a franchise programban 12 Spar partner, 12 Spar market és 35 Spar express üzlet szerepel.
Szalay Zsolt, az Interspar értékesítési vezetője kiemelte, az Interspar hipermarketek sikerét jelzi, hogy az áruházak bruttó forgalma 2014-ben meghaladta a 146 milliárd forintot az előző évi 114 milliárd forint után. A Győrben húsz éve nyitott első Interspar hipermarket bruttó forgalma pedig az 1995-ös 1,4 milliárd forintról 2014-re 5,6 milliárd forintra bővült – tette hozzá.
Szalay Zsolt a magyarországi Interspar hipermarketek jelentősebb állomásai közé sorolta, hogy 2004-ben Bicskén saját húsüzemet nyitottak, 2007-ben bevezették a bio termékeket, 2009-ben a SuperShop kártyát, 2011-ben a Spar prémium termékkel jelentek meg a piacon, 2014-ben pedig bevezették a Shop in Shop rendszert Budapesten a Bécsi úti áruházban, ahol a textil és a műszaki cikkek értékesítését erősítik.
A cég akciókkal ünnepli 20. évfordulóját. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >