Emeli műanyag táskáinak árát az Aldi
Kilencről tizenöt pennyre emelte az Aldi „bags for life” táskáinak árait. A cég ezzel akarja bátorítani a fogyasztóakt az újrahasználásra.
Az Aldi ezzel párhuzamosan egyre kevesebb műanyag táskát fog értékesíteni üzleteiben, miközben számos újrahasználható alternatívát kínál majd.
A német diszkontlánc február 24-től indítja el a kampányt, amelynek lényege a fenntarthatósági célkitűzések megvalósítása.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >