Ember a lét dzsungeleiben – félelmek, alkalmazkodás, fogyasztás (VII. Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpózium)
2022. november 10-én tartja meg a VII. Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpóziumot, az Ember a Lét Dzsungeleiben – Félelmek, Alkalmazkodás, Fogyasztás címmel a Pécsi Tudományegyetem Marketing és Turizmus Intézete az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottságával közös szervezésben.

Dr. Törőcsik Mária
egyetemi tanár
Napjainkban gyakran érezzük fogyasztóként, döntéshozóként, hogy a döntések irányítása kikerült a kezünkből, hol a pandémia, hol a klímahelyzet, hol a közeli háború, az infláció alakítja át terveinket, nem kevés szorongást okozva. A marketingirodalom nem igazán jeleníti meg a félelmeket, a negatív érzelmeket, sokkal jobban szeretjük a boldog, költeni képes és akaró embereket felidézni, vagy a semleges, tényközlő szerepet betölteni. A valóságot azonban nem lehet ideálokra cserélni. A szimpózium áttekintést nyújt a mai helyzetre adott marketingkutatói, szakemberi reagálásokra, továbbá lehetőséget ad a napjainkban aktuális, fogyasztói, vásárlói döntéseket érintő kérdések tudományterületek közötti megvitatására.
Az esemény személyes és online részvétellel követhető. Regisztráció után kapcsolódási linket kapnak az érdeklődők.
Regisztráció: https://ktk.pte.hu/hu/form/vii-fogyasztas-interdiszciplinar
Kapcsolódó cikkeink
Együtt hajóztunk (1. rész)
Az Anglia legyőzésére küldött Spanyol Armada 1588-ban 130 hajóból állt…
Tovább olvasom >Hullámvasúton a HoReCa-fogyasztók
Ami biztos, az a változás, ami állandó, az a bizonytalanság…
Tovább olvasom >A várakozások fölött a Magyar Termék védjegyet használók éves árbevétele
Az utóbbi időszak gazdasági fejleményei hatására a korábbiaknál is magasabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >