Elválnak a Capri-Sun és a Coca-Cola útjai
A Capri-Sun Group jövőre véget vet a Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) céggel való évtizedes együttműködésének, és – Svájc, Ausztria, a Közel-Kelet, Kína és Lengyelország után – a gyümölcslevek értékesítését és forgalmazását Nyugat-Európában is átveszi. A vállalat 70 főt alkalmazott, hogy támogassa a 2024 márciusában kezdődő átmenetet. A közös megegyezéssel történő különválás ellenére az Egyesült Királyságban a CCEP jövő év végéig továbbra is közreműködik a termékek csomagolásában a Capri-Sun számára.
A csoport szerint a lépés abból a vágyból fakad, hogy „közelebb kerüljön a vásárlókhoz és a fogyasztókhoz”, és „felgyorsítsa a növekedést”.
A Capri-Sun jövőre innovációba és új termék fejlesztésbe kíván beruházni, aminek keretében a gyümölcslé újrahasznosítható tasakokba és csökkentett cukortartalommal kerülhet forgalomba.
Kapcsolódó cikkeink
Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >