Elválnak a Capri-Sun és a Coca-Cola útjai
A Capri-Sun Group jövőre véget vet a Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) céggel való évtizedes együttműködésének, és – Svájc, Ausztria, a Közel-Kelet, Kína és Lengyelország után – a gyümölcslevek értékesítését és forgalmazását Nyugat-Európában is átveszi. A vállalat 70 főt alkalmazott, hogy támogassa a 2024 márciusában kezdődő átmenetet. A közös megegyezéssel történő különválás ellenére az Egyesült Királyságban a CCEP jövő év végéig továbbra is közreműködik a termékek csomagolásában a Capri-Sun számára.
A csoport szerint a lépés abból a vágyból fakad, hogy „közelebb kerüljön a vásárlókhoz és a fogyasztókhoz”, és „felgyorsítsa a növekedést”.
A Capri-Sun jövőre innovációba és új termék fejlesztésbe kíván beruházni, aminek keretében a gyümölcslé újrahasznosítható tasakokba és csökkentett cukortartalommal kerülhet forgalomba.
Kapcsolódó cikkeink
Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >