Elutasította a Britvic a Carlsberg közel 4 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatát
A brit üdítőital-gyártó Britvic visszautasította a Carlsberg Group 3,11 milliárd fontos (3,93 milliárd dolláros) felvásárlási ajánlatát – közölték a vállalatok. Ez már a második megkeresés a dán sörgyár részéről, amelyet a Britvic nem fogadott el.
A Carlsberg olyan kategóriákra kíván figyelmet fordítani, mint a cider, az alkoholtartalmú limonádé, a hard seltzer és az RTD-koktélok, mivel a hagyományos sörök kategóriáján kívüli italok iránt növekvő fogyasztói érdeklődést tapasztal – írta a Reuters.
A Carlsberg mérlegeli a lehetőségeit, és hétfőn (június 24-én) közölte, hogy a PepsiCo beleegyezett a Britvic-kel kötött palackozási megállapodásának egy záradékáról való lemondásba, ami előkészítheti az utat a dán cég számára, hogy növelje ajánlatát.
Ez a lemondás akkor lép hatályba, ha megtörténik a Britvic Carlsberg általi felvásárlása a Britvic igazgatótanácsának ajánlása alapján – közölte az egyes piacokon a Pepsi italokat palackozó Carlsberg.
Az ESM szerint a vállalat a körülmények megváltozása esetén vizsgálja meg időközben leállított részvény-visszavásárlási programjának újraindítását.
Kapcsolódó cikkeink
Megvásárolja a Refresco a növényi alapú italokat gyártó Frías Nutriciónt
Két hónappal ezelőtt indította el első európai növényi alapú gyártósorát…
Tovább olvasom >Kazahsztánban épít új gyárat a Carlsberg
Új gyárat épít Kazahsztánban a Carlsberg, miután együttműködési megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Felvásárolja Valeo Foods az I.D.C. Holding édesipari céget
Megállapodott a Valeo Foods Group a Közép- és Kelet-Európában ostyákat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Még mindig sok a gond az üvegvisszaváltási rendszerrel
Az év elején hivatalosan bevezetett üvegvisszaváltási rendszer nyáron lépett igazán…
Tovább olvasom >VisitHungary: rekordszámokkal ünnepli Magyarország a Turizmus világnapját
Az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UN Tourism) kezdeményezésére a turisztikai ágazat…
Tovább olvasom >Az emberek fenntarthatósága a legfontosabb
A frissáruk piacán már az is kihívás, hogy ne „dögöljünk…
Tovább olvasom >