Elutasította a Britvic a Carlsberg közel 4 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatát
A brit üdítőital-gyártó Britvic visszautasította a Carlsberg Group 3,11 milliárd fontos (3,93 milliárd dolláros) felvásárlási ajánlatát – közölték a vállalatok. Ez már a második megkeresés a dán sörgyár részéről, amelyet a Britvic nem fogadott el.
A Carlsberg olyan kategóriákra kíván figyelmet fordítani, mint a cider, az alkoholtartalmú limonádé, a hard seltzer és az RTD-koktélok, mivel a hagyományos sörök kategóriáján kívüli italok iránt növekvő fogyasztói érdeklődést tapasztal – írta a Reuters.
A Carlsberg mérlegeli a lehetőségeit, és hétfőn (június 24-én) közölte, hogy a PepsiCo beleegyezett a Britvic-kel kötött palackozási megállapodásának egy záradékáról való lemondásba, ami előkészítheti az utat a dán cég számára, hogy növelje ajánlatát.
Ez a lemondás akkor lép hatályba, ha megtörténik a Britvic Carlsberg általi felvásárlása a Britvic igazgatótanácsának ajánlása alapján – közölte az egyes piacokon a Pepsi italokat palackozó Carlsberg.
Az ESM szerint a vállalat a körülmények megváltozása esetén vizsgálja meg időközben leállított részvény-visszavásárlási programjának újraindítását.
Kapcsolódó cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Felvásárolja a Zalando az About You-t
A Zalando bejelentette, hogy megvásárolja német versenytársát, az About You-t.…
Tovább olvasom >A Hershey felvásárlásának lehetőségét vizsgálja a Mondelez
A Mondelēz International a Hershey csokoládégyártó felvásárlását fontolgatja, amivel a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >