Eltűnik a szűz műanyag a PepsiCo Europe chipses zacskóibó
A PepsiCo Europe ígérete szerint 2030-ra nem lesz több szűz műanyag a Walkers, Doritos és Lay’s márkák alá tartozó termékek csomagolásában. A 100 százalékban újrahasznosított műanyag és megújuló anyagok használatáról szóló döntés a vállalat pep+ (PepsiCo Positive) transzformációs stratégiájának része.
Az új csomagolás tesztje a Lay’s márkával indul először Franciaországban, melyet a Walker’s márka tesztje követ az Egyesült Királyságban.
A csomagolás újrahasznosított része használt műanyagból, megújuló része pedig növényi melléktermékekből és cellulózrost-hulladékból származik majd. Az új szűzműanyag-mentes anyaggal a vállalat becslései szerint tonnánként 40 százalékkal csökkenti az üvegházhatású gázok kibocsátását.
Kapcsolódó cikkeink
A körforgásban tartott csomagolás akár milliárdos megtakarítást eredményezhet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A hazai gyártó, forgalmazó és kereskedő vállalkozások szerint az EPR-díjak esetleges jövő évi emelésének inflációnövelő hatása lehet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szigorodnak a csomagolásokra vonatkozó előírások – versenyelőny vagy kockázat?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén sem drágul a karácsonyi hal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így költenek a magyarok karácsonykor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A körforgásban tartott csomagolás akár milliárdos megtakarítást eredményezhet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

