Eltűnik a szűz műanyag a PepsiCo Europe chipses zacskóibó
A PepsiCo Europe ígérete szerint 2030-ra nem lesz több szűz műanyag a Walkers, Doritos és Lay’s márkák alá tartozó termékek csomagolásában. A 100 százalékban újrahasznosított műanyag és megújuló anyagok használatáról szóló döntés a vállalat pep+ (PepsiCo Positive) transzformációs stratégiájának része.
Az új csomagolás tesztje a Lay’s márkával indul először Franciaországban, melyet a Walker’s márka tesztje követ az Egyesült Királyságban.
A csomagolás újrahasznosított része használt műanyagból, megújuló része pedig növényi melléktermékekből és cellulózrost-hulladékból származik majd. Az új szűzműanyag-mentes anyaggal a vállalat becslései szerint tonnánként 40 százalékkal csökkenti az üvegházhatású gázok kibocsátását.
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak?…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >