Eltűnik a szűz műanyag a PepsiCo Europe chipses zacskóibó
A PepsiCo Europe ígérete szerint 2030-ra nem lesz több szűz műanyag a Walkers, Doritos és Lay’s márkák alá tartozó termékek csomagolásában. A 100 százalékban újrahasznosított műanyag és megújuló anyagok használatáról szóló döntés a vállalat pep+ (PepsiCo Positive) transzformációs stratégiájának része.
Az új csomagolás tesztje a Lay’s márkával indul először Franciaországban, melyet a Walker’s márka tesztje követ az Egyesült Királyságban.
A csomagolás újrahasznosított része használt műanyagból, megújuló része pedig növényi melléktermékekből és cellulózrost-hulladékból származik majd. Az új szűzműanyag-mentes anyaggal a vállalat becslései szerint tonnánként 40 százalékkal csökkenti az üvegházhatású gázok kibocsátását.
Kapcsolódó cikkeink
10 millió visszaváltás a MOHU REpont rendszerében
Elérte a 10 milliót a visszaváltások száma a MOHU REpont…
Tovább olvasom >CSAOSZ Konferencia – Élelmiszer-veszteség csökkentése fenntartható csomagolással
A Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) a közép-európai térségben…
Tovább olvasom >1 milliárd darab műanyag csomagolóanyagot váltott ki a DS Smith 2020 óta
A DS Smith több mint 1 milliárd darab műanyag csomagolóanyagot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >