Eltávolítja polcairól a tűzijátékokat a Sainsbury’s
A Sainsbury’s az első olyan kiskereskedő az Egyesült Királyságban, amelyik leáll a tűzijáték árusításával.
A Big4-hez tartozó retailer azután döntött így, hogy végrehajtotta szokásos, éves, minden termékére kiterjedő felülvizsgálatát.
Tavaly egy petíció kapcsán majd’ 310.000 aláírás gyűlt össze a szigetországban a tűzijátékok betiltása érdekében. Noha a Sainsbury’s nem nevezte meg a pontos okot, amiért többé nem elérhetőek náluk a tűzijátékok, annyit elárultak, hogy ezek a termékek „reklámszempontból érzékenyek” voltak.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Papírba csomagolja a Sainsbury’s az avokádót
A januárban 77 üzletben elindult teszt során a Sainsbury’s saját…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >