Eltávolítja műanyag fedőit a Penny az 500 grammos joghurtos poharakról
Minden saját márkás 500 grammos joghurtos poharáról eltávolítja a műanyag fedőt a Penny. A kezdeményezés segítségével a német diszkont évi 50 tonna műanyagtól szabadul meg.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/09/penny-to-remove-plastic-lids-from-500gm-yoghurt-cups-300x174.jpeg)
Figyelnek a lábnyomukra
A műanyag tetőket számos natúr joghurtról (0.1%, 1.5%, and 3.5%), valamint néhány Skyr joghurtról is eltávolítják. Utóbbi az Elite nevű saját márkás brand része.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új csomagolást kaptak a PENNY népszerű termékei
Júliustól új köntösbe bújt a két népszerű sajátmárkás termékcsalád, a…
Tovább olvasom >Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >A környezet miatti aggodalom étrendjük megváltoztatására készteti a fogyasztókat
Az étkezési szokásaikat megváltoztató fogyasztók nagy része környezetvédelmi okokból tesz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >