Eltávolítja a foltokat, megőrzi a színeket

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 05. 20. 08:00

Bronz: Clorox Color nyereményjátékA Clorox márka forgalmazója a legnagyobb magánkézben levő magyar disztribútorcég, a DunaPro Zrt., amely körülbelül 7500 boltot lát el direkt módon. 2008 nyarán vezették be a hazai piacra a Clorox Color klórmentes folteltávolító terméket, amelynek listázása folyamatosan történt a nemzetközi és hazai hálózatokba.

A dm drogérialáncba való sikeres bevezetést 2009. május 7-től június 3-ig tartó nyereményakcióval is támogatták, amely mellé 4 hónapra tartósan alacsony árat is biztosítottak. A játékban való részvétel feltétele 1 db Clorox Color friss illatú termék megvásárlása volt. A vásárlást igazoló blokkon található nyugtaszámot a játékos nevével és címével együtt megadott minta alapján kellett SMS-ben visszaküldeni. A nyeremény átvétele csak a vásárlást igazoló blokk bemutatásával történhetett. Főnyereményként gazdára talált egy Indesit mosó-szárító gép, továbbá 10 db 5000 forint értékű Clorox-ajándékcsomag és 50 db 10 000 Ft értékű dm vásárlási utalvány. A játék menetét és a nyereményeket promóciós nyakcímkén, wobblereken, a dm akciós újságában, valamint mindkét cég honlapján közzétették.

A vásárlók pozitív reakcióját biztosította, hogy a Clorox Color folteltávolító ára kedvezőbb a piacon lévő egyéb termékekhez képest, minősége azonban kiváló. A drogérialánc vásárlói örömmel fogadták a számukra újdonságot jelentő terméket, és az ajándékskálát is vonzónak találták. A könnyű játékmechanizmus és a feltűnő POS-anyagok szintén termékvásárlásra és a játékra való jelentkezésre ösztönözték a vevőket. Az elismerést a hozzá tartozó díjakkal Kürti Viktória, a DunaPro Zrt. brand managere vette át.

Kapcsolódó cikkeink