Elsőként a Lidlben: helyben sütött biopékáru
A Lidl Magyarország az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok között elsőként kínál helyben sütött biopékárut vásárlóinak: két új baguette, egy magvas buci, egy sokmagvas rúd, egy kornspitz és egy tönkölycipó is helyet kaptak a polcokon, ezáltal is hozzájárulva a vásárlók tudatosabb táplálkozásához. Az áruházlánc bioszortimentje a hat új biopékáruval most már közel kétszáz különböző biotermékre bővül.
A Lidl biopékárui kizárólag természetes összetevőket tartalmaznak, melyek ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származnak, adalékanyagtól és színezéktől mentesek, továbbá nem tartalmaznak tartósítószert, illetve ízfokozókat sem. Az új biotermékek kiválóan beilleszthetők az egészségtudatos táplálkozásba, mivel fontos tápanyagokat és változatosságot biztosítanak az étrendben. A biotermékek elrendezése a Lidl mind a 181 áruházában az átláthatósággal és a termékcsoportonkénti egységes megjelenéssel segíti a vásárlókat, így a helyben sütött biopékáruk is külön helyet kapnak az áruházak helyben sütött pékárui között. //
Kapcsolódó cikkeink
A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >OKSZ: Az árrésstop rossz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl 2030-ig meghosszabbítja partnerségét az UEFA Women’s National Team programmal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kihívások ellenére tartja pozícióját a magyar gazdaságban a kkv-szektor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Nébih már az ünnepekre készül – indulnak a téli szezonális ellenőrzések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
