Elsőként a Lidlben: helyben sütött biopékáru
A Lidl Magyarország az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok között elsőként kínál helyben sütött biopékárut vásárlóinak: két új baguette, egy magvas buci, egy sokmagvas rúd, egy kornspitz és egy tönkölycipó is helyet kaptak a polcokon, ezáltal is hozzájárulva a vásárlók tudatosabb táplálkozásához. Az áruházlánc bioszortimentje a hat új biopékáruval most már közel kétszáz különböző biotermékre bővül.
A Lidl biopékárui kizárólag természetes összetevőket tartalmaznak, melyek ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származnak, adalékanyagtól és színezéktől mentesek, továbbá nem tartalmaznak tartósítószert, illetve ízfokozókat sem. Az új biotermékek kiválóan beilleszthetők az egészségtudatos táplálkozásba, mivel fontos tápanyagokat és változatosságot biztosítanak az étrendben. A biotermékek elrendezése a Lidl mind a 181 áruházában az átláthatósággal és a termékcsoportonkénti egységes megjelenéssel segíti a vásárlókat, így a helyben sütött biopékáruk is külön helyet kapnak az áruházak helyben sütött pékárui között. //
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >59,4 millió euróból bővíti az Arla a krémsajtgyártást Dániában
Az Arla Foods 59,4 millió eurós beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >