Első születésnapját ünnepli az S-Budget
Egy éves születésnapját ünnepli a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kedvelt sajátmárkás, legkedvezőbb árú termékcsaládja, az S-Budget.
A SPAR még a gazdasági válság begyűrűzése előtt, az emelkedő élelmiszerárakra reagálva S-Budget márkanév alatt kifejlesztett egy teljesen új sajátmárkás termékcsaládot. A vásárlók 2008 áprilisában találkozhattak először S-Budget termékekkel a SPAR Csoport üzleteiben. Az első körben 40 új termék került bevezetésre, középpontban az alapélelmiszerek álltak. A termékcsalád dinamikus fejlesztése révén mára 130 termék található S-Budget márkanév alatt a SPAR, INTERSPAR, Kaiser's és Plus áruházak polcain. Az egyébként is növekvő forgalmú SPAR sajátmárkák között az S-Budget termékkategóriánkénti legkedvezőbb árával jelenti a húzóerőt. A termékszám tovább bővül, év végére kb. 200 cikk lesz kapható. A SPAR maximálisan törekszik arra, hogy ennél a termékcsoportnál is megbízható magyar gyártók bevonásával valósítsa meg a termékcsalád bővítését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >