Első születésnapját ünnepli az S-Budget
Egy éves születésnapját ünnepli a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kedvelt sajátmárkás, legkedvezőbb árú termékcsaládja, az S-Budget.
A SPAR még a gazdasági válság begyűrűzése előtt, az emelkedő élelmiszerárakra reagálva S-Budget márkanév alatt kifejlesztett egy teljesen új sajátmárkás termékcsaládot. A vásárlók 2008 áprilisában találkozhattak először S-Budget termékekkel a SPAR Csoport üzleteiben. Az első körben 40 új termék került bevezetésre, középpontban az alapélelmiszerek álltak. A termékcsalád dinamikus fejlesztése révén mára 130 termék található S-Budget márkanév alatt a SPAR, INTERSPAR, Kaiser's és Plus áruházak polcain. Az egyébként is növekvő forgalmú SPAR sajátmárkák között az S-Budget termékkategóriánkénti legkedvezőbb árával jelenti a húzóerőt. A termékszám tovább bővül, év végére kb. 200 cikk lesz kapható. A SPAR maximálisan törekszik arra, hogy ennél a termékcsoportnál is megbízható magyar gyártók bevonásával valósítsa meg a termékcsalád bővítését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl: újabb különadó-emelés már láncbezárást hozhat a magyar piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fehérjeforrások új generációja: így hódítanak a magas proteintartalmú termékek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
