Első születésnapját ünnepli az S-Budget
Egy éves születésnapját ünnepli a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kedvelt sajátmárkás, legkedvezőbb árú termékcsaládja, az S-Budget.
A SPAR még a gazdasági válság begyűrűzése előtt, az emelkedő élelmiszerárakra reagálva S-Budget márkanév alatt kifejlesztett egy teljesen új sajátmárkás termékcsaládot. A vásárlók 2008 áprilisában találkozhattak először S-Budget termékekkel a SPAR Csoport üzleteiben. Az első körben 40 új termék került bevezetésre, középpontban az alapélelmiszerek álltak. A termékcsalád dinamikus fejlesztése révén mára 130 termék található S-Budget márkanév alatt a SPAR, INTERSPAR, Kaiser's és Plus áruházak polcain. Az egyébként is növekvő forgalmú SPAR sajátmárkák között az S-Budget termékkategóriánkénti legkedvezőbb árával jelenti a húzóerőt. A termékszám tovább bővül, év végére kb. 200 cikk lesz kapható. A SPAR maximálisan törekszik arra, hogy ennél a termékcsoportnál is megbízható magyar gyártók bevonásával valósítsa meg a termékcsalád bővítését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >