Első sörgyári márkaként debütál kategóriájában a Dreher új söre
Nemzetközi és hazai szinten is egyre szívesebben kísérleteznek a keserű ízekkel progresszívebb sörkészítők, leginkább a felsőerjesztésű IPA és Barleywine stílusok területén. A Dreher Bitter Lager 50-es IBU értékével most tovább formálhatja a karakteresebb sörökről kialakult fogyasztói véleményeket.
„Az eddigi legkeserűbb sörünk, a dominánsan komlózott Dreher IPA nagyon gyorsan vált népszerűvé és a bevezetése óta töretlenül jól teljesít a piacon. Ezért is gondoltunk arra, hogy a láger kategóriában is mutatunk valami érdekeset a keserű ízek kedvelőinek. Szeretünk kísérletezni, új, merészebb irányokat kipróbálni. Tudjuk, hogy a Dreher Bitter Lagerrel egy olyan receptet valósítottunk meg, ami nem mindenkinek szól, de a célközönségének nagyon fog tetszeni”
– mondta el az új variánsról Mihály Máté, a Dreher Sörgyárak innovációs sörfőzőmestere.
Az IBU (International Bitterness Units scale) szám segítségével nemzetközi szinten is megállapítható egy sör keserűsége. Az 1-100 közötti számozású skálán minél magasabb az érték, annál keserűbb ízre számíthatunk. A hagyományos láger sörök átlagosan 20 körüli IBU értékkel rendelkeznek – az új Dreher Bitter Lager ennek többszöröse.
Az öt alapíz – a sós, az édes, a savanyú, a keserű és az umami – közül a keserűt a nyelvünk tövén érzékeljük és az édessel ellentétben nem születésünktől fogva kedveljük. Az évek során, először más ízekkel kombinálva tanuljuk meg szeretni. Az új sörtípust leginkább azoknak ajánlják a készítők, akik már elől járnak ezen az úton.
A Dreher Bitter Lager a márka többi söréhez hasonlóan kizárólag a három klasszikus összetevőből készül: árpamalátából, komlóból és kristálytiszta vízből. Az új variáns március közepétől kapható a boltokban. A kiskereskedelemben 0,5 literes dobozban lesz elérhető a termék.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >