Első sörgyári márkaként debütál kategóriájában a Dreher új söre
Nemzetközi és hazai szinten is egyre szívesebben kísérleteznek a keserű ízekkel progresszívebb sörkészítők, leginkább a felsőerjesztésű IPA és Barleywine stílusok területén. A Dreher Bitter Lager 50-es IBU értékével most tovább formálhatja a karakteresebb sörökről kialakult fogyasztói véleményeket.
„Az eddigi legkeserűbb sörünk, a dominánsan komlózott Dreher IPA nagyon gyorsan vált népszerűvé és a bevezetése óta töretlenül jól teljesít a piacon. Ezért is gondoltunk arra, hogy a láger kategóriában is mutatunk valami érdekeset a keserű ízek kedvelőinek. Szeretünk kísérletezni, új, merészebb irányokat kipróbálni. Tudjuk, hogy a Dreher Bitter Lagerrel egy olyan receptet valósítottunk meg, ami nem mindenkinek szól, de a célközönségének nagyon fog tetszeni”
– mondta el az új variánsról Mihály Máté, a Dreher Sörgyárak innovációs sörfőzőmestere.
Az IBU (International Bitterness Units scale) szám segítségével nemzetközi szinten is megállapítható egy sör keserűsége. Az 1-100 közötti számozású skálán minél magasabb az érték, annál keserűbb ízre számíthatunk. A hagyományos láger sörök átlagosan 20 körüli IBU értékkel rendelkeznek – az új Dreher Bitter Lager ennek többszöröse.
Az öt alapíz – a sós, az édes, a savanyú, a keserű és az umami – közül a keserűt a nyelvünk tövén érzékeljük és az édessel ellentétben nem születésünktől fogva kedveljük. Az évek során, először más ízekkel kombinálva tanuljuk meg szeretni. Az új sörtípust leginkább azoknak ajánlják a készítők, akik már elől járnak ezen az úton.
A Dreher Bitter Lager a márka többi söréhez hasonlóan kizárólag a három klasszikus összetevőből készül: árpamalátából, komlóból és kristálytiszta vízből. Az új variáns március közepétől kapható a boltokban. A kiskereskedelemben 0,5 literes dobozban lesz elérhető a termék.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >