Élre tört a Kupon Világ
A Kupon Világ első teljes pénzügyi évében összesen több mint 1,3 milliárd forint bevételt ért el a honlap eladási adatai alapján, amelynek legnagyobb része az utazás területén történő kuponeladásokból származott. A 2010-ben alakult cég 2011 decemberére piacvezető pozícióba került.
A Kupon Világ honlapja eladási adatai alapján a tavalyi évben összesen 1,380 milliárd forint bevételt ért el – írta a Hvg.hu. A 2010 októberében alakult vállalat az elmúlt évben 41 százalékos átlagos havi növekedést mutatott. A gyors növekedésnek köszönhetően a cég év végére már a magyarországi kuponos piac 40 százalékát tudhatta magáénak, amivel egyben piacvezető is lett.
A vállalat 2011-ben összesen 289 473 kupont adott el honlapján keresztül, ahol a tavalyi évben több, mint 2,8 millió egyéni látogató járt. A cég napi e-mailes ajánlatát közel 900 ezer vásárló kapja meg. A Kupon Világ a tavalyi évben a kuponokkal összesen több, mint 1,5 milliárd forintot spórolt meg vásárlóinak, ez a szám mostanáig 3,8 milliárd forintra nőtt.
Tavaly a partnercégekkel történő üzletkötések legnagyobb arányban (17 százalék) a szépségipar területén történtek, ezt követte a termékek/e-kereskedelem kategóriája 16 százalékkal, az utazás 14 százalékkal, a wellness pedig 12 százalékkal. A bevételi megoszlás ettől eltérően alakult: az utazásból származott az összbevétel 42 százalékkal, ezt követte az egészség/gyógyászat terület 18 százalékkal, a szépségipar, valamint a termékek/e-kereskedelem kategóriája 8-8 százalékkal.
A Kupon Világ 2012-ben is folytatja növekedését: a májusi hónap bevétele minden korábbi hónap eredményét felülmúlta. A múlt hónapban összesen több, mint 244 millió forint bevételt ért el a vállalat, amely a tavalyi év legjobb hónapját közel 19 százalékkal, a tavalyi év májusi hónapját pedig 120 százalékkal múlta felül. A 2012-es évet is figyelembe véve a cég indulásától kezdve a növekedés átlagosan havi 56,5 százalék. (Népszabadság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >