Elrajtolt a hallgatói displayverseny 2021–2022
A POPAI találkozó lezárásaként meghirdetésre került a POPAI Student Design Awards 2021–22. tanévhez kapcsolódó fordulója. A témaadó szponzor idén a PICK Szeged Zrt. A SPAR Csoport főtámogatói együttműködésével szervezett hallgatói displayversenyre a nevezéseket online 2021. december 10-ig lehet leadni a POPAI honlapján.
A verseny fődíja 100 000 Ft értékű SPAR-vásárlási utalvány, de több értékes különdíj is vár a pályázókra összesen 400 000 Ft értében. A POPAI más tagvállalatai is támogatják a versenyt. A DS Smith Packaging részt vesz a zsűrizésben, az ArtMatch Kft. pedig előadással és displayalkatrészek, tervezési kulisszatitkok bemutatásával segíti a hallgatókat.
Az idei hallgatói displaytervező verseny győzteseit 2022 februárjában, a Szerelmem a trade marketing” szakmai konferencián ismerheti meg az FMCG-iparág, a nemzetközi fordulóra pedig 2022 tavaszán kerül sor.//
Kapcsolódó cikkeink
Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >