Elrajtolt a hallgatói displayverseny 2021–2022
A POPAI találkozó lezárásaként meghirdetésre került a POPAI Student Design Awards 2021–22. tanévhez kapcsolódó fordulója. A témaadó szponzor idén a PICK Szeged Zrt. A SPAR Csoport főtámogatói együttműködésével szervezett hallgatói displayversenyre a nevezéseket online 2021. december 10-ig lehet leadni a POPAI honlapján.
A verseny fődíja 100 000 Ft értékű SPAR-vásárlási utalvány, de több értékes különdíj is vár a pályázókra összesen 400 000 Ft értében. A POPAI más tagvállalatai is támogatják a versenyt. A DS Smith Packaging részt vesz a zsűrizésben, az ArtMatch Kft. pedig előadással és displayalkatrészek, tervezési kulisszatitkok bemutatásával segíti a hallgatókat.
Az idei hallgatói displaytervező verseny győzteseit 2022 februárjában, a Szerelmem a trade marketing” szakmai konferencián ismerheti meg az FMCG-iparág, a nemzetközi fordulóra pedig 2022 tavaszán kerül sor.//
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >Új PICK Pickolino Roppanós mustármagos frankfurti virsli
A PICK márka nem véletlenül az egyik legismertebb a virsli…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >