Először frissíti dizájnját az Absolut Vodka 1979 óta
Az ikonikus svéd vodka, az Absolut 1979 óta most először frissíti a márka dizájnját számottevően a Brand Union, a Destrito és az Ardagh Group együttműködésében.
Az eredetileg 18. századi patikai üvegpalack inspirálta palack alakja változatlan marad, a ráncfelvarrás a márkajelet, a minőségi zárjegyet, továbbá az üveg frontoldalán elhelyezett felirat olvashatóságát érinti. Ezen túl egy az eredeti Absolut lepárlóról készült illusztráció kapott még rajta helyet, míg a „Country of Sweden” felirat immár az üvegen dombornyomott formában jelenik meg.
Az új dizájnnal a cél a márka származását, örökségét és eredetiségét minden eddiginél egyértelműbben kommunikálni.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Fosszilismentessé vált az Absolut Vodka lepárlóüzeme
Az eredetileg kitűzött céldátumnál korábban kezdett az Absolut Vodka lepárlóüzeme…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Andy Warhol palackkal ünnepli az Absolut a művész újra felfedezett kék festményét
Az Absolut ikonikus palacksziluettje az évek alatt több mint ezer…
Tovább olvasom >RTD-koktélban találkozik az Absolut Vodka és a Sprite
Az Absolut Vodka és a Sprite kedvelői hamarosan dobozból kortyolhatják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >