Először frissíti dizájnját az Absolut Vodka 1979 óta
Az ikonikus svéd vodka, az Absolut 1979 óta most először frissíti a márka dizájnját számottevően a Brand Union, a Destrito és az Ardagh Group együttműködésében.
Az eredetileg 18. századi patikai üvegpalack inspirálta palack alakja változatlan marad, a ráncfelvarrás a márkajelet, a minőségi zárjegyet, továbbá az üveg frontoldalán elhelyezett felirat olvashatóságát érinti. Ezen túl egy az eredeti Absolut lepárlóról készült illusztráció kapott még rajta helyet, míg a „Country of Sweden” felirat immár az üvegen dombornyomott formában jelenik meg.
Az új dizájnnal a cél a márka származását, örökségét és eredetiségét minden eddiginél egyértelműbben kommunikálni.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
40 év után újra Keith Haring ikonikus dizájnja az Absolut Vodka palackján
Limitált kiadású palackkal tiszteleg az Absolut Vodka a legendás amerikai…
Tovább olvasom >Papíralapú kupakot és palackot tesztel az Absolut Vodka
Újabb lépést tett az Absolut Vodka a teljesen bioalapú csomagolás…
Tovább olvasom >Átalakítja működését a Pernod Ricard a szeszesitalok visszaeső eladásai miatt
A francia Pernod Ricard – a világ második legnagyobb nyugati…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >MTÜ: csaknem 800 ezren vettek részt a Szent István napi ünnepségeken Budapesten
A mobilcella adatok alapján több mint 798 ezer mobiltelefonnal érkező…
Tovább olvasom >