Először frissíti dizájnját az Absolut Vodka 1979 óta
Az ikonikus svéd vodka, az Absolut 1979 óta most először frissíti a márka dizájnját számottevően a Brand Union, a Destrito és az Ardagh Group együttműködésében.
Az eredetileg 18. századi patikai üvegpalack inspirálta palack alakja változatlan marad, a ráncfelvarrás a márkajelet, a minőségi zárjegyet, továbbá az üveg frontoldalán elhelyezett felirat olvashatóságát érinti. Ezen túl egy az eredeti Absolut lepárlóról készült illusztráció kapott még rajta helyet, míg a „Country of Sweden” felirat immár az üvegen dombornyomott formában jelenik meg.
Az új dizájnnal a cél a márka származását, örökségét és eredetiségét minden eddiginél egyértelműbben kommunikálni.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Különleges palacksorozatot készített az Absolut a Tomorrowland 2025 tiszteletére
Az Absolut bemutatta első, limitált kiadású palack-sorozatát, amelyet a Tomorrowland…
Tovább olvasom >Fosszilismentessé vált az Absolut Vodka lepárlóüzeme
Az eredetileg kitűzött céldátumnál korábban kezdett az Absolut Vodka lepárlóüzeme…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Andy Warhol palackkal ünnepli az Absolut a művész újra felfedezett kék festményét
Az Absolut ikonikus palacksziluettje az évek alatt több mint ezer…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >