Először adták át Az Év Leginspirálóbb Vezetője Díjat

Gazsi Zoltán
A PwC Magyarország idén tizenkettedik alkalommal kérdezte meg személyes interjúk formájában a hazai vállalatvezetőket arról, hogyan látják a jövőt, a gazdasági környezetet, saját üzleti helyzetüket, illetve milyen kockázatoktól tartanak és ezekre milyen stratégiai, szervezeti válaszokat formálnak.
A 2022 októbere és decembere között zajló felmérés során idén először arról is nyilatkozhattak az első számú döntéshozók, hogy vezetői feladataik során kit tartanak Magyarország leginspirálóbb vezetőjének. A kutatásban részt vevő 267 cégvezető válaszai alapján Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatója nyerte a 2022 Leginspirálóbb Vezetője Díjat. Az elismerés létrehozásával a PwC célja minél szélesebb körrel megismertetni az üzleti eredmények mellett a követendő cégkultúra építésére is hangsúlyt fektető vezetőket, akik példaként szolgálhatnak igazgatótársaik előtt.
Gazsi Zoltánnal, a 2022 Leginspirálóbb Vezetője Díj nyertesével készült videó – amelyben megosztja vezetői hitvallását, és a jelenlegi gazdasági helyzetben legfontosabbnak tartott feladatait is –, valamint a kutatás eredményei a PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés oldalán tekinthetőek meg.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar e-kereskedelem: ezért szorultak vissza a magyar tulajdonú szereplők
Bekövetkezett az, amire évek óta lehetett számítani: a gyorsan fejlődő…
Tovább olvasom >Újratervezésben élik mindennapjaikat a vezérigazgatók
A világ vezérigazgatóinak közel 60%-a arra számít a következő 12…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >