Előretör Amerikában az Aldi
A válság nagy győztesei közé kerülhet az Aldi: az alacsony árairól híres német kiskereskedelmi lánc a gazdaság gyengélkedése következtében az Egyesült Államokban is komoly piaci szereplővé válhat.
Éves bázison 21 százalékkal, hétmilliárd dollárra növelte a 2008-as pénzügyi évben forgalmát az Aldi az Egyesült Államokban.
A takarékoskodásra kényszerülő amerikaiak mind gyakrabban választják az alacsony áraival csábító német kiskereskedelmi láncot.A Rasmussen gazdaságkutató intézet adatai szerint a lakosság több mint fele komoly takarékossági intézkedéseket vezetett be, így válhatott a mindeddig lenézett Aldi az élelmiszer-áruházak piacának jelentős szereplőjévé.
A globálisan 8210 bolttal rendelkező hálózat idén avatta ezredik boltját a tengerentúlon, jövőre pedig újabb 25 texasi egységgel kezdi az évet. Mindezt annak ellenére, hogy az amerikai szokásoktól teljesen eltérő, többezres készlet helyett mindössze 1400 féle árut számláló kínálattal várja a vásárlókat, ráadásul még a szatyorért is fizetni kell – írja a Spiegel nyomán a Napi Gazdaság.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >