Előretör Amerikában az Aldi
A válság nagy győztesei közé kerülhet az Aldi: az alacsony árairól híres német kiskereskedelmi lánc a gazdaság gyengélkedése következtében az Egyesült Államokban is komoly piaci szereplővé válhat.
Éves bázison 21 százalékkal, hétmilliárd dollárra növelte a 2008-as pénzügyi évben forgalmát az Aldi az Egyesült Államokban.
A takarékoskodásra kényszerülő amerikaiak mind gyakrabban választják az alacsony áraival csábító német kiskereskedelmi láncot.A Rasmussen gazdaságkutató intézet adatai szerint a lakosság több mint fele komoly takarékossági intézkedéseket vezetett be, így válhatott a mindeddig lenézett Aldi az élelmiszer-áruházak piacának jelentős szereplőjévé.
A globálisan 8210 bolttal rendelkező hálózat idén avatta ezredik boltját a tengerentúlon, jövőre pedig újabb 25 texasi egységgel kezdi az évet. Mindezt annak ellenére, hogy az amerikai szokásoktól teljesen eltérő, többezres készlet helyett mindössze 1400 féle árut számláló kínálattal várja a vásárlókat, ráadásul még a szatyorért is fizetni kell – írja a Spiegel nyomán a Napi Gazdaság.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >