Előretör Amerikában az Aldi
A válság nagy győztesei közé kerülhet az Aldi: az alacsony árairól híres német kiskereskedelmi lánc a gazdaság gyengélkedése következtében az Egyesült Államokban is komoly piaci szereplővé válhat.
Éves bázison 21 százalékkal, hétmilliárd dollárra növelte a 2008-as pénzügyi évben forgalmát az Aldi az Egyesült Államokban.
A takarékoskodásra kényszerülő amerikaiak mind gyakrabban választják az alacsony áraival csábító német kiskereskedelmi láncot.A Rasmussen gazdaságkutató intézet adatai szerint a lakosság több mint fele komoly takarékossági intézkedéseket vezetett be, így válhatott a mindeddig lenézett Aldi az élelmiszer-áruházak piacának jelentős szereplőjévé.
A globálisan 8210 bolttal rendelkező hálózat idén avatta ezredik boltját a tengerentúlon, jövőre pedig újabb 25 texasi egységgel kezdi az évet. Mindezt annak ellenére, hogy az amerikai szokásoktól teljesen eltérő, többezres készlet helyett mindössze 1400 féle árut számláló kínálattal várja a vásárlókat, ráadásul még a szatyorért is fizetni kell – írja a Spiegel nyomán a Napi Gazdaság.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >