Előretör Amerikában az Aldi
A válság nagy győztesei közé kerülhet az Aldi: az alacsony árairól híres német kiskereskedelmi lánc a gazdaság gyengélkedése következtében az Egyesült Államokban is komoly piaci szereplővé válhat.
Éves bázison 21 százalékkal, hétmilliárd dollárra növelte a 2008-as pénzügyi évben forgalmát az Aldi az Egyesült Államokban.
A takarékoskodásra kényszerülő amerikaiak mind gyakrabban választják az alacsony áraival csábító német kiskereskedelmi láncot.A Rasmussen gazdaságkutató intézet adatai szerint a lakosság több mint fele komoly takarékossági intézkedéseket vezetett be, így válhatott a mindeddig lenézett Aldi az élelmiszer-áruházak piacának jelentős szereplőjévé.
A globálisan 8210 bolttal rendelkező hálózat idén avatta ezredik boltját a tengerentúlon, jövőre pedig újabb 25 texasi egységgel kezdi az évet. Mindezt annak ellenére, hogy az amerikai szokásoktól teljesen eltérő, többezres készlet helyett mindössze 1400 féle árut számláló kínálattal várja a vásárlókat, ráadásul még a szatyorért is fizetni kell – írja a Spiegel nyomán a Napi Gazdaság.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >