Előre tör az Avon
Noha a e-kereskedelmi piac tízes toplistáján még nincs olyan cég, mely kizárólag kozmetikumokat forgalmazna, ez a helyzet 2016-ban változhat. Az Avon saját felmérései alapján a szépségipari online kereskedelemben azok a cégek a legerősebbek, melyek régóta a piacon vannak, és kizárólag kozmetikumokat forgalmaznak. Erősek továbbá azok a kiterjedt bolthálózattal rendelkező kiskereskedelmi egységek és drogéria láncok is, amelyek korábban nyitottak az online piac irányába.
Boruzs Ákos, az Avon digitális menedzsere szerint cégük sikeresen zárta a 2015-ös évet. Az online térben tarolnak a parfümök, második legnépszerűbbek a sminktermékek, harmadik a fashion&home cikkek.
A digitális menedzser szerint 2016 a tavalyinál erősebb év lesz, amikor a közösségi média és a mobileszközök komoly szerepet kapnak az értékesítés növelésében.
Kapcsolódó cikkeink
Európában toboroz piacterére kereskedőket a Walmart
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vége az olcsó „kacatrendelésnek”: vám és adó vár a kiscsomagokra az USA-ban, hamarosan az EU-ban is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csatlakozott a Knuspr a svájci Markant hálózathoz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új befektető érkezik a Real Nature Kft.-hez – a stabilitás és a növekedés jegyében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Kifli.hu történetének második legerősebb hetét hozta az iskolakezdés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl folytatja az UEFA Európa-ligával és az UEFA Konferencia-ligával való partnerségét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >