Előre tör az Avon
Noha a e-kereskedelmi piac tízes toplistáján még nincs olyan cég, mely kizárólag kozmetikumokat forgalmazna, ez a helyzet 2016-ban változhat. Az Avon saját felmérései alapján a szépségipari online kereskedelemben azok a cégek a legerősebbek, melyek régóta a piacon vannak, és kizárólag kozmetikumokat forgalmaznak. Erősek továbbá azok a kiterjedt bolthálózattal rendelkező kiskereskedelmi egységek és drogéria láncok is, amelyek korábban nyitottak az online piac irányába.
Boruzs Ákos, az Avon digitális menedzsere szerint cégük sikeresen zárta a 2015-ös évet. Az online térben tarolnak a parfümök, második legnépszerűbbek a sminktermékek, harmadik a fashion&home cikkek.
A digitális menedzser szerint 2016 a tavalyinál erősebb év lesz, amikor a közösségi média és a mobileszközök komoly szerepet kapnak az értékesítés növelésében.
Kapcsolódó cikkeink
Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >