Elolvadt a Charles Vögele nyeresége
A vállalat legfontosabb piacain: Svájcban, Németországban és Ausztriában 2008-ban jelentős piacvesztésről számolt be.
A svájci divatcég
bevétele tavaly 1,369 milliárd svájci frank
volt, ez 1,8 százalékkal maradt el az előző évitől,
a vállalat adózott eredménye azonban 75
százalékkal 15,4 millió frankra esett vissza,
ami messzi alulmúlta az elemzők várakozásait.
Charles Vögele-csoport világszerte
több mint 800 egységet üzemeltet, munkatársainak
száma csaknem nyolcezer. A vállalat a német
nyelvterületen kívül jelen van Hollandiában,
Belgiumban, Szlovéniában, Lengyelországban és
a Cseh Köztársaságban. Magyarországon
2005-ben nyitotta első üzletét a cég, azóta
országszerte 30 Charles Vögele egység működik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >