Előfoglalási szolgáltatást tesztel a brit Lidl hűségprogramja keretében
Új szolgáltatást tesztel a Lidl az Egyesült Királyságban: a „Click, Reserve and Collect” rendszerben a Lidl Plus hűségprogram tagjai előzetesen foglalhatnak a népszerű középső soron kínált termékekből.
A vásárlók akár már két héttel a bolti megjelenés előtt lefoglalhatják a kiszemelt árucikkeket az alkalmazáson keresztül – írja a Grocery Gazette.
A próbaidőszak április 7-én indul, elsőként a Parkside robotfűnyíróval, amely ugyan hivatalosan április 24-én kerül az üzletekbe, de a Lidl Plus appot használók már április 16 és 19 között kiválaszthatják az átvétel helyét és idejét.
A kereskedő folyamatosan olyan innovatív megoldások bevezetésére törekszik, amelyek javítják a vásárlói élményt, így kiváló ötletnek tűnik a népszerű középső soron található ajánlatok esetében a vásárlóknak kínált lehetőség.
A kezdeményezés a Lidl hűségprogramjába eszközölt befektetéseinek része. Márciusban a lánc frissítette az app adatvédelmi beállításait is, aminek révén a felhasználók hozzájárulhatnak adataik Google-lel és Metával való megosztásához annak érdekében, hogy a vállalat személyre szabott hirdetéseket kínáljon nekik. A hozzájárulás bármikor visszavonható.
Kapcsolódó cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Újra itt a Lidl-kollekció: logózott ruhák, papucsok és kiegészítők a boltokban
A Lidl 2025. július 24-től ismét elhozza saját márkás ruházati…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >