Előfizetéses szolgáltatást tesztel a Carrefour
Carrefour+ néven előfizetéses szolgáltatást tesztel az év végéig az üzletlánc, melynek keretében a vásárlók 15%-os kedvezményhez juthatnak. A havonta 5,99 – Pass kártya tulajdonosoknak – 4,83 euróba kerülő szolgáltatás kötelezettségekkel nem jár. Az előfizetők több mint 20 Carrefour márkára, illetve több mint 7000 termékre (frissárura is) kaphatnak a hét bármely napján kedvezményt minimális rendelésösszeg nélkül, ráadásul meglévő kedvezménnyel is összevonható módon.
A kizárólag hűségkártyás vásárlóknak fenntartott szolgáltatás Rouen régió 21 üzletében indul, majd 2022-ben egyre szélesebb körben lesz elérhető. A szolgáltatásra feliratkozni az üzletekben a kasszánál, valamint a lánc weboldalán lehet.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A francia élelmiszerbankokat támogatja a Carrefour
A Carrefour 1,5 millió euróval támogatja a Francia Élelmiszerbankok Szövetségét…
Tovább olvasom >A Bringóval társulva gyűjti vissza a Carrefour a csomagolási hulladékot Romániában
A Carrefour a Bringo élelmiszer-házhozszállító szolgáltatással együttműködésben visszagyűjti a feleslegessé…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >