Előfizetéses szolgáltatást tesztel a Carrefour
Carrefour+ néven előfizetéses szolgáltatást tesztel az év végéig az üzletlánc, melynek keretében a vásárlók 15%-os kedvezményhez juthatnak. A havonta 5,99 – Pass kártya tulajdonosoknak – 4,83 euróba kerülő szolgáltatás kötelezettségekkel nem jár. Az előfizetők több mint 20 Carrefour márkára, illetve több mint 7000 termékre (frissárura is) kaphatnak a hét bármely napján kedvezményt minimális rendelésösszeg nélkül, ráadásul meglévő kedvezménnyel is összevonható módon.
A kizárólag hűségkártyás vásárlóknak fenntartott szolgáltatás Rouen régió 21 üzletében indul, majd 2022-ben egyre szélesebb körben lesz elérhető. A szolgáltatásra feliratkozni az üzletekben a kasszánál, valamint a lánc weboldalán lehet.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Vegyes eredmények a Carrefournál
A francia kereskedő 2025 első felében veszteségeket kellett, hogy elkönyveljen…
Tovább olvasom >Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás és ellentétes trendek a világban
Az idei év harmadik negyedévében az Egyesült Államokban visszaesés figyelhető…
Tovább olvasom >Augusztusban váratlanul éves csúcsra nőtt az euróövezeti gazdasági aktivitás
Augusztusban váratlan javulással több mint egy éve a legnagyobb aktivitást…
Tovább olvasom >Maradt a 2 százalékos infláció az euróövezetben júliusban
Június után júliusban is 2 százalék volt az éves infláció…
Tovább olvasom >