Előfizetéses szolgáltatást tesztel a Carrefour
Carrefour+ néven előfizetéses szolgáltatást tesztel az év végéig az üzletlánc, melynek keretében a vásárlók 15%-os kedvezményhez juthatnak. A havonta 5,99 – Pass kártya tulajdonosoknak – 4,83 euróba kerülő szolgáltatás kötelezettségekkel nem jár. Az előfizetők több mint 20 Carrefour márkára, illetve több mint 7000 termékre (frissárura is) kaphatnak a hét bármely napján kedvezményt minimális rendelésösszeg nélkül, ráadásul meglévő kedvezménnyel is összevonható módon.
A kizárólag hűségkártyás vásárlóknak fenntartott szolgáltatás Rouen régió 21 üzletében indul, majd 2022-ben egyre szélesebb körben lesz elérhető. A szolgáltatásra feliratkozni az üzletekben a kasszánál, valamint a lánc weboldalán lehet.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Okos bevásárlókocsi rendszert vezetett be a Carrefour Romániában
Új digitális megoldással forradalmasítja a vásárlási élményt a Carrefour Romániában:…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >Gulyás Gergely: kiterjeszti a kormány a kistelepülési élelmiszerüzletek támogatási programját
Kiterjeszti a kormány az 5000 fő alatti településeken indult élelmiszerüzlet-támogatási…
Tovább olvasom >