Előfizetéses szolgáltatást indít a Picnic

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 10. 06. 09:26
🎧 Hallgasd a cikket:

Az egészséges táplálkozást kívánja ösztönözni az online szupermarketként működő Picnic a Hollandiában és Németországban újonnan bevezetett előfizetéses modelljével.

A „Picnic Family” névre keresztelt előfizetéses csomag havi 2,99 euróért – rugalmas lemondási lehetőséggel 3,99 euróért – a friss gyümölcsökre és zöldségekre10%-os kedvezményt ad, valamint extra ajánlatokat és szabadon választható kiszállítási időpontokat kínál – írja a Retail Detail.

Az e-kereskedelmi cég szerint az előfizetés már egyetlen rendelésnél is 3–4 eurós megtakarítást hozhat, de az úgynevezett „előnygarancia” értelmében, ha a vásárló a kedvezmények révén nem kapja vissza az előfizetés árát, a kereskedő a különbözetet megtéríti.

Michiel Muller, a Picnic társalapítója szerint a cél az, hogy az egészséges étkezés elérhetőbbé váljon, miközben a hűséges vásárlókat további kedvezményekkel és házhozszállítási-időpont foglalási lehetőséggel jutalmazzák.

A „Picnic Family” tesztje először a hollandiai Haarlemben indult el szeptember végén. Ezt követően Németországban kezdődik egy próbaidőszak, majd fokozatosan mindkét országban bevezetésre kerül a szolgáltatás.

Kapcsolódó cikkeink