Magazin: Előfizetéses fagylalt
Fűvel etetett marhák tejéből készült, kézzel készített, csúcsminőségű, bio és házhoz szállítják – ilyen a 21. században a fizetőképes fogyasztó fagylaltja, legalábbis a New York külvárosának is tekinthető Williamsburgban.
Talán máshol is van hasonló, ami azonban egyedi benne, hogy ez a nyalánkság előfizetéses.Amennyi fagylaltot az amerikaiak esznek, a jó üzleti érzékű vállalkozó talán nem is a fogyasztást akarta így garantálni, bár az ötlet akkor is remek lenne, hanem inkább törzsvendégkörét bebiztosítani, hogy termékéből mindig jut nekik. Ugyanis a kis cukrászat mindössze 50 előfizető napi szükségleteit tudja biztosítani. Hónap elején a vevő megrendeli, milyen napokon kíván fagylaltot kapni és milyen ízben a viszonylag gyakran változó, de mindig ötféle különlegességet tartalmazó kínálatból. A kis hűtőedényekben kiszállított, a szállító által az átadásig szárazjéggel megfelelő hőmérsékleten tartott fagylaltból egy pint (közel 6 dl) ára 10 dollár, ám a második pintből már engedmény is jár. A cukrászat tulajdonosa nem akar fagylaltfajtákat megrendelésre készíteni, de szívesen fogadja előfizetői ötleteit, milyen ízekkel szeretnének találkozni a közeljövőben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
13 az 1-ben – A nap képe
Legalábbis ezt az érzetet kelti ez a többfunkciós grillsütő: grillezőt,…
Tovább olvasom >Három új menüsorral újít a Michelin-ajánlott szarvasi bisztró
Három új degusztációs menüsorral újult meg a Michelin Guide Bib…
Tovább olvasom >Kötelező légitársasági csődvédelmi alapot javasol az Európai Utazási Irodák és Utazásszervezők Szövetsége
A globális turizmus folyamatos növekedése és az utazási kedv erősödése…
Tovább olvasom >