Élményszerű vásárlás a watfordi Tescoban
Az élményszerű vásárlás koncepcióján alapul a Tesco London külvárosában, Watfordban átalakított üzlete.
A Tesco brit ügyvezetője, Chris Bush szerint leginkább az internetes vásárlás hatására maradnak távol a vevők a boltoktól, ezért jó okot kell adni nekik ahhoz, hogy elmenjenek bevásárolni.
A most átadott watfordi hipermarket a polcok közti szűk folyosók helyett tágas eladótérrel várja a látogatókat. Egyes termékcsoportok jól elkülönített helyet kaptak, így a vevők egy szaküzletben érezhetik magukat. A nagy létszámú, jól képzett eladók mellett digitális eszközök (érintőképernyős információs terminálok, digitális polccímkék) segítik a vásárlókat. Az élelmiszerek közül több terméket – gyümölcsöket, felvágottakat – meg is kóstolhat a vevő.
Az áruház szabadidőközpontként is funkcionál, éttermek, kávézók, fodrászat, kozmetika, gyermekmegőrző, sőt, még egy jógastúdió is várja a látogatókat. A helyi szervezetek által használható 60 négyzetméteres „közösségi térben” főzőtanfolyamokat, zeneoktatást is szerveznek. (penzcentrum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >