Élményszerű vásárlás a watfordi Tescoban
Az élményszerű vásárlás koncepcióján alapul a Tesco London külvárosában, Watfordban átalakított üzlete.
A Tesco brit ügyvezetője, Chris Bush szerint leginkább az internetes vásárlás hatására maradnak távol a vevők a boltoktól, ezért jó okot kell adni nekik ahhoz, hogy elmenjenek bevásárolni.
A most átadott watfordi hipermarket a polcok közti szűk folyosók helyett tágas eladótérrel várja a látogatókat. Egyes termékcsoportok jól elkülönített helyet kaptak, így a vevők egy szaküzletben érezhetik magukat. A nagy létszámú, jól képzett eladók mellett digitális eszközök (érintőképernyős információs terminálok, digitális polccímkék) segítik a vásárlókat. Az élelmiszerek közül több terméket – gyümölcsöket, felvágottakat – meg is kóstolhat a vevő.
Az áruház szabadidőközpontként is funkcionál, éttermek, kávézók, fodrászat, kozmetika, gyermekmegőrző, sőt, még egy jógastúdió is várja a látogatókat. A helyi szervezetek által használható 60 négyzetméteres „közösségi térben” főzőtanfolyamokat, zeneoktatást is szerveznek. (penzcentrum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >