Élményszerű vásárlás a watfordi Tescoban
Az élményszerű vásárlás koncepcióján alapul a Tesco London külvárosában, Watfordban átalakított üzlete.
A Tesco brit ügyvezetője, Chris Bush szerint leginkább az internetes vásárlás hatására maradnak távol a vevők a boltoktól, ezért jó okot kell adni nekik ahhoz, hogy elmenjenek bevásárolni.
A most átadott watfordi hipermarket a polcok közti szűk folyosók helyett tágas eladótérrel várja a látogatókat. Egyes termékcsoportok jól elkülönített helyet kaptak, így a vevők egy szaküzletben érezhetik magukat. A nagy létszámú, jól képzett eladók mellett digitális eszközök (érintőképernyős információs terminálok, digitális polccímkék) segítik a vásárlókat. Az élelmiszerek közül több terméket – gyümölcsöket, felvágottakat – meg is kóstolhat a vevő.
Az áruház szabadidőközpontként is funkcionál, éttermek, kávézók, fodrászat, kozmetika, gyermekmegőrző, sőt, még egy jógastúdió is várja a látogatókat. A helyi szervezetek által használható 60 négyzetméteres „közösségi térben” főzőtanfolyamokat, zeneoktatást is szerveznek. (penzcentrum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >