Élményszerű vásárlás a watfordi Tescoban
Az élményszerű vásárlás koncepcióján alapul a Tesco London külvárosában, Watfordban átalakított üzlete.
A Tesco brit ügyvezetője, Chris Bush szerint leginkább az internetes vásárlás hatására maradnak távol a vevők a boltoktól, ezért jó okot kell adni nekik ahhoz, hogy elmenjenek bevásárolni.
A most átadott watfordi hipermarket a polcok közti szűk folyosók helyett tágas eladótérrel várja a látogatókat. Egyes termékcsoportok jól elkülönített helyet kaptak, így a vevők egy szaküzletben érezhetik magukat. A nagy létszámú, jól képzett eladók mellett digitális eszközök (érintőképernyős információs terminálok, digitális polccímkék) segítik a vásárlókat. Az élelmiszerek közül több terméket – gyümölcsöket, felvágottakat – meg is kóstolhat a vevő.
Az áruház szabadidőközpontként is funkcionál, éttermek, kávézók, fodrászat, kozmetika, gyermekmegőrző, sőt, még egy jógastúdió is várja a látogatókat. A helyi szervezetek által használható 60 négyzetméteres „közösségi térben” főzőtanfolyamokat, zeneoktatást is szerveznek. (penzcentrum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A TheVR besegített a McDonald’s csapatának
A tavalyi együttműködésük folytatásaként a hazai tartalomgyártás egyik legsikeresebb csapata,…
Tovább olvasom >A PENNY 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre
A PENNY Magyarország 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre, amelynek…
Tovább olvasom >Az NGM elvárja a kiskereskedelmi láncok önkéntes árcsökkentését
Ami manapság a boltokban zajlik az elfogadhatatlan, az árak emelésének…
Tovább olvasom >