Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben a Fresh Cornerek gasztronómiai kínálata és a MOL Move applikáció került fókuszba. A promóció kulisszatitkairól a két szervező céget és a megvalósításban segédkező Rewart Creative & Digital Agencyt kérdeztük.
A Mastercarddal való együttműködés stratégiai jelentőségű a MOL számára, hiszen mindkét márka elkötelezett az innovatív, digitális megoldások és az ügyfélélmény fejlesztése mellett.
– Korábbi közös kampányaink sikeresen növelték a tranzakciók számát és erősítették a vásárlói lojalitást – mondta Nagy Petra, a MOL Magyarország kiskereskedelmi fogyasztói és digitális marketingvezetője. – A Mastercard digitalizációban és adatvezérelt megközelítésben szerzett tapasztalata tökéletesen kiegészíti a MOL gasztronómiai és mobilitási fókuszát, így tovább erősítette pozíciónkat az úton lévők kiszolgálásában.
Bár az idei kampány záróeredményeire még várni kell, az eddigi adatok alapján egyértelműen sikeresnek tekinthető. Az ügyféladatok alapján már most látszik, hogy amellett, hogy növelte a MOL Fresh Cornerek forgalmát, hosszabb távon is hozzájárulhat a márkahűség és a MOL Move applikáció aktív használatának növeléséhez, nem beszélve a Fresh Corner márka ismertségének és márkaértékének növeléséről.
– Jövőre ünnepeljük a Fresh Corner 10. évfordulóját, ami tökéletes alkalmat ad arra, hogy új, innovatív kampányokkal emeljük még magasabb szintre a vásárlói élményt – tette hozzá végezetül Nagy Petra.
Innováció és misszió
A MOL Move applikáció kulcsszerepet játszott a kampányban. Az applikáció segítségével a játékosok személyre szabott ajánlatokat kaphattak, amelyek különösen a gasztronómiai termékek iránti érdeklődést növelték.
A Mastercard ezzel a promócióval is a digitális fizetést ösztönözte, történjék ez fizikai vagy digitális Mastercard kártyával.
– Számunkra egy-egy ilyen együttműködés lehetőséget biztosít digitális innovációink bemutatására – jelezte Mondovics Péter a Mastercard marketingmenedzsere. – Ám emellett ez a promóció egy kicsit kulturális misszió is volt, amely a kávézásra, a MOL kiváló minőségű kávéjára hívta fel a figyelmet. Ezért a játék főnyereménye egy kétszemélyes utazás Brazíliába, de emellett voltak kisebb nyeremények is. Például hetente 10 darab Fresh Corner kávébérletet, valamint a Mastercard kártyával fizető vásárlók között hetente 5 darab, 100 000 forint értékű bankkártyát sorsoltunk ki, illetve a fődíjért ötszörös eséllyel indulhattak a Mastercard kártyával fizetők.
Az ilyen promóciók segítenek minket abban, hogy több emberhez el tudjuk vinni a kártyás fizetés kényelmét. Mind frekvenciában, mind a tranzakciók számában folyamatosan növekedik ez a fizetési forma.
– Éppen ezért már a folytatást tervezzük: decemberi kampányunkban a mobilfizetés megoldását fogjuk aktiválni, amellyel a mobilalkalmazás segítségével közvetlen a kútoszlop mellől lehetséges fizetni, akár a benzinkút nyitvatartási idején túl is – árulja el Mondovics Péter.
Örömjáték egyedi designnal
A Rewart Creative & Digital Agency egy izgalmas kihívásban vehetett részt azzal, hogy összhangba hozta a MOL Group Marketingjének vizuális és kommunikációs elképzeléseit a Mastercard és a MOL Fresh Corner célkitűzéseivel.
– Lehetőséget kaptunk, sőt elvárás volt, hogy merjünk és tudjunk out of the box gondolkodni. Igazi örömjáték volt – mesélte Mege Tímea, a Rewart client service directora.
A kommunikáció során sikerült bemutatni a márkák innovatív irányvonalát is: a Blaha Lujza téren olyan egyedi 3D-s design jelent meg, amelyre korábban még közterületen nem volt példa, az 1-es villamost pedig elképesztően izgalmas, dzsungelszerű látványvilággal alakítottuk át.
A Rewart korábban már többször dolgozott együtt a MOL-lal és a Mastercarddal, így mindkét márka érdekeit maximálisan képviselni tudták, miközben a kampány céljait is sikeresen megvalósították. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A Baltikumban terjeszkedik az Anora Group
A prémium borokat és szeszes italokat gyártó Anora Group baltikumi…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >IT-biztonsági megoldás közép- és nagyvállalatoknak a Yetteltől
Elsősorban közepes méretű és nagyvállalatok számára vezetett be fejlett IT-biztonsági…
Tovább olvasom >Kompromisszummentes a vegán étkezés a Vegajóval
Egészségesebb élet, boldogabb állatok, zöldebb bolygó – csupa olyan hívószavak,…
Tovább olvasom >