Elmarad a decemberi PLMA Trade Show
Ismét elhalasztják az ősz folyamán fizikai jelenléttel beharangozott sajátmárkás iparági seregszemlét, a PLMA “World of Private Label” szakkiállítást.
November 15-én jelentette be a PLMA Nemzetközi Tanácsa, hogy a holland kormány és az európai államok COVID-19 elleni küzdelmében újra gyülekezési és utazási korlátozásokat vezetnek be, ezért úgy döntöttek, hogy a december 14-15-re az amszterdami RAI Kiállító Központba meghirdetett eseményt elhalasztják.
A sors fintora
A halasztások sora valójában már 2020-ban elkezdődött. A hagyományosan mindig májusra ütemezett (május. 26-27.) rendezvényt ekkor december 2-3-ra tették át, majd szeptember elsején ezt is lemondták. Helyette a virtuális térben tartották meg december 1-4 között a „Jó az élet a sajátmárkával” című online eseményt. 2021-ben a sors ismétli önmagát, a májusra hirdetett szakkiállítást decemberre halasztották, majd lemondani kényszerültek.
Aktív 2022

Peggy Davies
elnök
PLMA
A PLMA 1986 óta évente rendez(ett) sajátmárkás iparági seregszemlét Amszterdamban és továbbra is biztosítja tagjainak, a kereskedő partnereknek és a private label szektor minden szereplőjének a networking és üzletkötései lehetőségeket 2022 folyamán. Virtuálisan 2022 márciusában PLMA Global elnevezéssel online jelentkeznek és a személyes rendezvény új időpontját is kijelölték 2022 május 31 – június 1-re a hagyományos RAI, Amszterdam helyszínre.
-A PLMA elkötelezett a nemzetközi sajátmárkás iparág felé, hogy a networking, sales és marketing kapcsolódási lehetőségeket továbbra is elérhetővé tegye– mondta Peggy Davis, a PLMA elnöke.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n
Négy nemzetközi díjat nyert saját márkás termékeivel a Kifli.hu anyavállalata,…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Védelmet kapnak a húskészítmények elnevezései – irányt mutat az Európai Bizottság új javaslata
Újabb lépést tesz az átláthatóbb és tisztességesebb élelmiszerpiac irányába az…
Tovább olvasom >Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >