Elmarad a decemberi PLMA Trade Show
Ismét elhalasztják az ősz folyamán fizikai jelenléttel beharangozott sajátmárkás iparági seregszemlét, a PLMA “World of Private Label” szakkiállítást.
November 15-én jelentette be a PLMA Nemzetközi Tanácsa, hogy a holland kormány és az európai államok COVID-19 elleni küzdelmében újra gyülekezési és utazási korlátozásokat vezetnek be, ezért úgy döntöttek, hogy a december 14-15-re az amszterdami RAI Kiállító Központba meghirdetett eseményt elhalasztják.
A sors fintora
A halasztások sora valójában már 2020-ban elkezdődött. A hagyományosan mindig májusra ütemezett (május. 26-27.) rendezvényt ekkor december 2-3-ra tették át, majd szeptember elsején ezt is lemondták. Helyette a virtuális térben tartották meg december 1-4 között a „Jó az élet a sajátmárkával” című online eseményt. 2021-ben a sors ismétli önmagát, a májusra hirdetett szakkiállítást decemberre halasztották, majd lemondani kényszerültek.
Aktív 2022
![Peggy Davies PLMA](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/02/Peggy-Davies-PLMA_opt-e1613393587784-258x300.jpeg)
Peggy Davies
elnök
PLMA
A PLMA 1986 óta évente rendez(ett) sajátmárkás iparági seregszemlét Amszterdamban és továbbra is biztosítja tagjainak, a kereskedő partnereknek és a private label szektor minden szereplőjének a networking és üzletkötései lehetőségeket 2022 folyamán. Virtuálisan 2022 márciusában PLMA Global elnevezéssel online jelentkeznek és a személyes rendezvény új időpontját is kijelölték 2022 május 31 – június 1-re a hagyományos RAI, Amszterdam helyszínre.
-A PLMA elkötelezett a nemzetközi sajátmárkás iparág felé, hogy a networking, sales és marketing kapcsolódási lehetőségeket továbbra is elérhetővé tegye– mondta Peggy Davis, a PLMA elnöke.
Kapcsolódó cikkeink
Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Sajátmárkás termékek: minőség és kedvező ár egyensúlyban
A boltválasztás során a vásárlók közel 60%-ának döntését befolyásolják a…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >