Elmarad a decemberi PLMA Trade Show
Ismét elhalasztják az ősz folyamán fizikai jelenléttel beharangozott sajátmárkás iparági seregszemlét, a PLMA “World of Private Label” szakkiállítást.
November 15-én jelentette be a PLMA Nemzetközi Tanácsa, hogy a holland kormány és az európai államok COVID-19 elleni küzdelmében újra gyülekezési és utazási korlátozásokat vezetnek be, ezért úgy döntöttek, hogy a december 14-15-re az amszterdami RAI Kiállító Központba meghirdetett eseményt elhalasztják.
A sors fintora
A halasztások sora valójában már 2020-ban elkezdődött. A hagyományosan mindig májusra ütemezett (május. 26-27.) rendezvényt ekkor december 2-3-ra tették át, majd szeptember elsején ezt is lemondták. Helyette a virtuális térben tartották meg december 1-4 között a „Jó az élet a sajátmárkával” című online eseményt. 2021-ben a sors ismétli önmagát, a májusra hirdetett szakkiállítást decemberre halasztották, majd lemondani kényszerültek.
Aktív 2022
![Peggy Davies PLMA](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/02/Peggy-Davies-PLMA_opt-e1613393587784-258x300.jpeg)
Peggy Davies
elnök
PLMA
A PLMA 1986 óta évente rendez(ett) sajátmárkás iparági seregszemlét Amszterdamban és továbbra is biztosítja tagjainak, a kereskedő partnereknek és a private label szektor minden szereplőjének a networking és üzletkötései lehetőségeket 2022 folyamán. Virtuálisan 2022 márciusában PLMA Global elnevezéssel online jelentkeznek és a személyes rendezvény új időpontját is kijelölték 2022 május 31 – június 1-re a hagyományos RAI, Amszterdam helyszínre.
-A PLMA elkötelezett a nemzetközi sajátmárkás iparág felé, hogy a networking, sales és marketing kapcsolódási lehetőségeket továbbra is elérhetővé tegye– mondta Peggy Davis, a PLMA elnöke.
Kapcsolódó cikkeink
Kiskereskedelem 2023: Racionalizáló fogyasztók, technológiai fejlesztések
Tavalyra visszatekintve a kiskereskedők többsége világszerte az infláció szárnyalásával, a…
Tovább olvasom >Minden eddiginél nagyobb standdal vesz részt az AMC az amszterdami PLMA-n
A kiskereskedelmi üzletláncokban forgalmazott, egyedi márkanév alatt futó, úgynevezett sajátmárkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >