Elkötelezett a hazai alapanyagok mellett a Szegedi Paprika Zrt.
A Szegedi Paprika Fűszer- és Konzervgyártó Zrt. évtizedek óta a hazai konzervgyártás egyik legfontosabb szereplője. Változatos készétel-, vagdalt- és májkrémtermékei a legtöbb multinacionális és hazai kereskedelmi hálózat polcain megtalálhatók, de export területen is jelentős a környező országokba irányuló forgalmuk. A vállalat elkötelezett a hazai alapanyagok iránt, így nem meglepő, hogy több mint 10 éve szorosan együttműködik a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.

Sinkó Péter
kereskedelmi igazgató
Szegedi Paprika
– A Magyar Termék által szervezett nagyobb kampányokhoz ma már szinte menetrendszerűen csatlakozunk. Különösen fontosnak érezzük „A hazaiban több van” kampányokat, de lehetőségeinkhez mérten a kisebb volumenű régiós újságokba szervezett akciókban is részt veszünk – mondta Sinkó Péter, a Szegedi Paprika Fűszer- és Konzervgyártó Zrt. kereskedelmi igazgatója.
A cég vezetősége látja, hogy a vásárlók egyre elkötelezettebbek a Magyar Termék védjegyek irányában, így a cég éves marketingkeretének jelentős részét ezekre a megjelenési lehetőségekre fordítják.
– A Szegedi Paprika Zrt. száz százalékban magyar tulajdonú cég, a ma már rendkívül kevés hazai készétel konzerv előállító vállalat egyike, így fontos számunkra, hogy amikor csak tudunk magyar alapanyagokat használjunk, és ezt meg is mutassuk a vásárlóinknak. Érzékeljük a kampányok forgalomnövelő erejét, így nem is kérdés, hogy a továbbiakban is erős partneri viszonyra törekszünk – tette hozzá Sinkó Péter, és elárulta, szortimentjük jelenleg több mint 100 védjegyes terméket tartalmaz, de a listát folyamatosan bővítik, sőt, minden olyan új termékre, amelyre illik, automatikusan megigénylik a megfelelő védjegyet.
A kereskedelmi igazgató kitért a fogyasztói szokások elmúlt egy évtizedben tapasztalt változásaira is. Elmondta, jól látszik, hogy bár egyre erősebb vásárlóerőt képviselnek a fiatalabb generáció tagjai, a klasszikus készétel konzervtermékek piaca még mindig inkább az idősebb korosztályra és azokra számíthat, akik szakmájuk jellegéből fakadóan keresik a könnyen tárolható, hosszan eltartható, hűtést nem igénylő termékeket. Köztük is egyre nagyobb az igény az olcsóbb változatokra, ezért a magasabb árú brand termékek (Házias Ízek) mellé létrehoztak egy albrandet (Menü), amely más összetételből olcsóbban kínálja ugyanazokat a kedvelt ízeket. //
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >Törvényi változás jön – A Magyar Szolgáltatás védjegy már a digitális iratkezelés biztonságát is jelzi
Június 1-jétől újabb szintet lép a Digitális Állampolgár alkalmazás (DÁP)…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >