Elkötelezett a hazai alapanyagok mellett a Szegedi Paprika Zrt.
A Szegedi Paprika Fűszer- és Konzervgyártó Zrt. évtizedek óta a hazai konzervgyártás egyik legfontosabb szereplője. Változatos készétel-, vagdalt- és májkrémtermékei a legtöbb multinacionális és hazai kereskedelmi hálózat polcain megtalálhatók, de export területen is jelentős a környező országokba irányuló forgalmuk. A vállalat elkötelezett a hazai alapanyagok iránt, így nem meglepő, hogy több mint 10 éve szorosan együttműködik a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
– A Magyar Termék által szervezett nagyobb kampányokhoz ma már szinte menetrendszerűen csatlakozunk. Különösen fontosnak érezzük „A hazaiban több van” kampányokat, de lehetőségeinkhez mérten a kisebb volumenű régiós újságokba szervezett akciókban is részt veszünk – mondta Sinkó Péter, a Szegedi Paprika Fűszer- és Konzervgyártó Zrt. kereskedelmi igazgatója.
A cég vezetősége látja, hogy a vásárlók egyre elkötelezettebbek a Magyar Termék védjegyek irányában, így a cég éves marketingkeretének jelentős részét ezekre a megjelenési lehetőségekre fordítják.
– A Szegedi Paprika Zrt. száz százalékban magyar tulajdonú cég, a ma már rendkívül kevés hazai készétel konzerv előállító vállalat egyike, így fontos számunkra, hogy amikor csak tudunk magyar alapanyagokat használjunk, és ezt meg is mutassuk a vásárlóinknak. Érzékeljük a kampányok forgalomnövelő erejét, így nem is kérdés, hogy a továbbiakban is erős partneri viszonyra törekszünk – tette hozzá Sinkó Péter, és elárulta, szortimentjük jelenleg több mint 100 védjegyes terméket tartalmaz, de a listát folyamatosan bővítik, sőt, minden olyan új termékre, amelyre illik, automatikusan megigénylik a megfelelő védjegyet.
A kereskedelmi igazgató kitért a fogyasztói szokások elmúlt egy évtizedben tapasztalt változásaira is. Elmondta, jól látszik, hogy bár egyre erősebb vásárlóerőt képviselnek a fiatalabb generáció tagjai, a klasszikus készétel konzervtermékek piaca még mindig inkább az idősebb korosztályra és azokra számíthat, akik szakmájuk jellegéből fakadóan keresik a könnyen tárolható, hosszan eltartható, hűtést nem igénylő termékeket. Köztük is egyre nagyobb az igény az olcsóbb változatokra, ezért a magasabb árú brand termékek (Házias Ízek) mellé létrehoztak egy albrandet (Menü), amely más összetételből olcsóbban kínálja ugyanazokat a kedvelt ízeket. //
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >