Elkötelezett a hazai alapanyagok mellett a Szegedi Paprika Zrt.
A Szegedi Paprika Fűszer- és Konzervgyártó Zrt. évtizedek óta a hazai konzervgyártás egyik legfontosabb szereplője. Változatos készétel-, vagdalt- és májkrémtermékei a legtöbb multinacionális és hazai kereskedelmi hálózat polcain megtalálhatók, de export területen is jelentős a környező országokba irányuló forgalmuk. A vállalat elkötelezett a hazai alapanyagok iránt, így nem meglepő, hogy több mint 10 éve szorosan együttműködik a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
– A Magyar Termék által szervezett nagyobb kampányokhoz ma már szinte menetrendszerűen csatlakozunk. Különösen fontosnak érezzük „A hazaiban több van” kampányokat, de lehetőségeinkhez mérten a kisebb volumenű régiós újságokba szervezett akciókban is részt veszünk – mondta Sinkó Péter, a Szegedi Paprika Fűszer- és Konzervgyártó Zrt. kereskedelmi igazgatója.
A cég vezetősége látja, hogy a vásárlók egyre elkötelezettebbek a Magyar Termék védjegyek irányában, így a cég éves marketingkeretének jelentős részét ezekre a megjelenési lehetőségekre fordítják.
– A Szegedi Paprika Zrt. száz százalékban magyar tulajdonú cég, a ma már rendkívül kevés hazai készétel konzerv előállító vállalat egyike, így fontos számunkra, hogy amikor csak tudunk magyar alapanyagokat használjunk, és ezt meg is mutassuk a vásárlóinknak. Érzékeljük a kampányok forgalomnövelő erejét, így nem is kérdés, hogy a továbbiakban is erős partneri viszonyra törekszünk – tette hozzá Sinkó Péter, és elárulta, szortimentjük jelenleg több mint 100 védjegyes terméket tartalmaz, de a listát folyamatosan bővítik, sőt, minden olyan új termékre, amelyre illik, automatikusan megigénylik a megfelelő védjegyet.
A kereskedelmi igazgató kitért a fogyasztói szokások elmúlt egy évtizedben tapasztalt változásaira is. Elmondta, jól látszik, hogy bár egyre erősebb vásárlóerőt képviselnek a fiatalabb generáció tagjai, a klasszikus készétel konzervtermékek piaca még mindig inkább az idősebb korosztályra és azokra számíthat, akik szakmájuk jellegéből fakadóan keresik a könnyen tárolható, hosszan eltartható, hűtést nem igénylő termékeket. Köztük is egyre nagyobb az igény az olcsóbb változatokra, ezért a magasabb árú brand termékek (Házias Ízek) mellé létrehoztak egy albrandet (Menü), amely más összetételből olcsóbban kínálja ugyanazokat a kedvelt ízeket. //
Kapcsolódó cikkeink
A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >