Elköltöztünk! Átöltözünk!
Tavaszi megújulást él át az Origo Médiacsoport, a televíziós és online csatornák kommunikációja friss és újszerű, a márkák megszokott dinamizmusát tükröző lesz. A változások hármas nyerőhelyzetet, mind a fogyasztók, mind a hirdetők mind a médiatulajdonos számára előnyöket ígérnek.
Lapzártánk után érkezett a hír, hogy 2012 június 18-án ország-világ előtt bemutatkozik a megújult Origo.
–Elbúcsúztunk az Infoparktól, és bevetettük magunkat a belvárosi forgatagba. A költözés nagy változás egy cég életben, még fontosabb azonban, hogyan látnak bennünket a partnereink, akikkel szinte nap, mint nap együtt dolgozunk – kezdi a hír hátterének ismertetését Kozári István, az Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató Zrt. kereskedelmi és kommunikációs igazgatója.
Dinamizált tartalmak
A VII. kerület pörgése tükröződik az új arculatban is, amit a sokszínűség és mozgalmasság jellemez. Több hónapos, házon belüli közös gondolkodás és munka eredményeként született meg a logó, majd az arculat. Természetesen az Origo Médiacsoport termékeit és szolgáltatásait szimbolizáló, a hirdetési piacon és az olvasók számára is egységes megjelenést biztosító arculat a megújulási folyamat látványos záróakkordja, amihez számos tényező és szcenárió vizsgálata, célok és alternatívák mérlegelése vezetett.
–A 2011-es év igazolta számunkra, hogy tartalomszolgáltatóként érdemes új típusú hirdetési megoldásokat kínálnunk partnereinknek, ezért átgondoltuk, miként tudjuk a vállalaton belüli szinergiákat kihasználni. Szorosabb együttműködést alakítottunk ki szerkesztőségeink és a különböző platformokon működő tartalomszolgáltatásaink – web, mobil és televízió – között – fűzi tovább gondolatait Kozári István.
Az Origo Médiacsoport fő tevékenysége a tartalom-előállítás, az olvasóik és nézőik figyelmét pedig a reklámpiacon értékesítik. Leghatékonyabb, ha minden szervezeti egység egy cél érdekében dolgozik, és ugyanaz a tartalom akár több formában is megjelenik a portfólióban. Ilyen például a “Hogyan legyek jó nő”, az “Ez Zsír!”, vagy az “Egy kávé Szily Nórával” adások. Az újragondolt és újratervezett koncepció mentén és eredményeként tehát ismét saját gyártású műsorokat mutattak be televíziós csatornáikon és a kapcsolódó online oldalakon. Ékes példa a szinergiák alkalmazására, hogy a life.hu – a női portáloldalak egyik elismert főszereplője – az évet az „Ez Zsír!” életmódprogram bevezetésével kezdte. A toborzás ideje alatt közel 60 ezer olvasó ajánlotta fel fölösleges kilóit, majd a program indulása után mára közel 23 ezren regisztráltak az életmód alkalmazásba.
Az [origo] életében új színként tavasszal gasztro tartalom is megjelent: Táfelspicc címmel és alig egy hónap alatt látogatószámát napi 30-40 ezres bázisra növelte. Könnyeden, érthetően a gasztronómia és az ételkultúra sokszínűségét, étel és ital szeretetét népszerűsítő oldal hamarosan kihagyhatatlan médiuma lesz a szektor aktív hirdetőinek.
Sport és gazdaság
A médiaköltések csökkenése valamint a digitális médiapiacon a globális szereplők térnyerése egyaránt kihívások elé állítja a tartalomszolgáltatókat. 2012-ben így is sikerült az Origo Zrt. piaci részesedését és reklámbevételeit az év első öt hónapjában növelni, illetve új szolgáltatások és tartalmak indításával olvasóik, nézőik még több idejét lekötni.
–Az átalakult [origo] szerkesztőségben, ha lehet, még nagyobb szerepet kap az oknyomozó újságírás, valamint a gazdasági tartalmak és a sport is – vetíti előre a kereskedelmi igazgató.
A 2012-es év kiemelkedő eseményei kapcsán a nyár az Origonál a sportról fog szólni. A Foci Eb-re önálló rovattal, szerkesztőségi blogokkal, nyereményjátékokkal és a városligeti tavon [origo] stéggel készülnek, ahol az Eb után az Olimpia alatt drukkolnak majd együtt partnereikkel, olvasóikkal.
A közéleti és gazdasági tartalmakra is folyamatosan nő az igény, a témát növekvő érdeklődés övezi. Éppen ezért indítanak kapcsolódó specializált tartalmat hamarosan, illetve kiemelt figyelmet kap ez a témakör az [origo]-n is.
–A tavalyi évben elindított belső munkálataink mostanra értek be. Piacvezető pozíciónk fenntartása mellett, bízunk benne, hogy növelni is tudjuk előnyünket – ígéri zárszavában Kozári István.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >