Elkezdte a Carrefour a Cora üzletek átmárkázását
Megkezdte a Carrefour a júliusban felvásárolt Cora szupermarketek átmárkázását. A folyamat október 1-jén kezdődött az első 19 üzlettel. A következő 20 üzlet október közepére, míg az utolsó 21 üzlet a hónap végén válik Carrefour üzletté.
Az átállás két hét alatt lezajlik, mialatt az áruházak továbbra is nyitva tartanak. Először a külső arculati elemeket cserélik le, majd a Carrefour termékek kerülnek a polcokra.
A Carrefour szerint az átállás során mintegy 6000 saját márkás termékkel bővül a kínálat, és több mint 3000 árucikkre vonatkozóan legalább 10%-os árcsökkentést vezetnek be. Ezen kívül növelik a helyi és regionális termékek választékát is.
Julien Munch, a Carrefour France operatív igazgatója hangsúlyozta, hogy a váltás boltzárás nélkül valósul meg, és a vásárlók minden szükséges információt megkapnak a vásárlási élmény magas színvonalának biztosítása érdekében. Az új vásárlók hamarosan élvezhetik a Carrefour alacsony árai, vonzó promóciói és népszerű saját márkás termékei nyújtotta előnyöket.
A Carrefour júliusban vásárolta meg 1,05 milliárd euróért a Cora és Match márkákat Franciaországban a Louis Delhaize csoporttól, amely akvizíció 55 hipermarketet és 77 szupermarketet érintett.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új stratégiával támogatja az Intermarché a francia mezőgazdaságot
A francia Intermarché kiskereskedelmi lánc bejelentette, hogy csak akkor kezdi…
Tovább olvasom >Eddigi története legnagyobb akvizíciójával erősíti cseh kiskereskedelmi jelenlétét az AutoWallis
Történetének eddigi legnagyobb felvásárlásával tovább erősíti meghatározó régiós szerepét az…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >