Elkezdte a Carrefour a Cora üzletek átmárkázását
Megkezdte a Carrefour a júliusban felvásárolt Cora szupermarketek átmárkázását. A folyamat október 1-jén kezdődött az első 19 üzlettel. A következő 20 üzlet október közepére, míg az utolsó 21 üzlet a hónap végén válik Carrefour üzletté.
Az átállás két hét alatt lezajlik, mialatt az áruházak továbbra is nyitva tartanak. Először a külső arculati elemeket cserélik le, majd a Carrefour termékek kerülnek a polcokra.
A Carrefour szerint az átállás során mintegy 6000 saját márkás termékkel bővül a kínálat, és több mint 3000 árucikkre vonatkozóan legalább 10%-os árcsökkentést vezetnek be. Ezen kívül növelik a helyi és regionális termékek választékát is.
Julien Munch, a Carrefour France operatív igazgatója hangsúlyozta, hogy a váltás boltzárás nélkül valósul meg, és a vásárlók minden szükséges információt megkapnak a vásárlási élmény magas színvonalának biztosítása érdekében. Az új vásárlók hamarosan élvezhetik a Carrefour alacsony árai, vonzó promóciói és népszerű saját márkás termékei nyújtotta előnyöket.
A Carrefour júliusban vásárolta meg 1,05 milliárd euróért a Cora és Match márkákat Franciaországban a Louis Delhaize csoporttól, amely akvizíció 55 hipermarketet és 77 szupermarketet érintett.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Franciaországban növekvő cseresznyetermést jósolnak 2025-re
Annak ellenére, hogy Franciaországban csökken a cseresznye termőterülete, az Agreste…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >