Elkezdte a Carrefour a Cora üzletek átmárkázását
Megkezdte a Carrefour a júliusban felvásárolt Cora szupermarketek átmárkázását. A folyamat október 1-jén kezdődött az első 19 üzlettel. A következő 20 üzlet október közepére, míg az utolsó 21 üzlet a hónap végén válik Carrefour üzletté.
Az átállás két hét alatt lezajlik, mialatt az áruházak továbbra is nyitva tartanak. Először a külső arculati elemeket cserélik le, majd a Carrefour termékek kerülnek a polcokra.
A Carrefour szerint az átállás során mintegy 6000 saját márkás termékkel bővül a kínálat, és több mint 3000 árucikkre vonatkozóan legalább 10%-os árcsökkentést vezetnek be. Ezen kívül növelik a helyi és regionális termékek választékát is.
Julien Munch, a Carrefour France operatív igazgatója hangsúlyozta, hogy a váltás boltzárás nélkül valósul meg, és a vásárlók minden szükséges információt megkapnak a vásárlási élmény magas színvonalának biztosítása érdekében. Az új vásárlók hamarosan élvezhetik a Carrefour alacsony árai, vonzó promóciói és népszerű saját márkás termékei nyújtotta előnyöket.
A Carrefour júliusban vásárolta meg 1,05 milliárd euróért a Cora és Match márkákat Franciaországban a Louis Delhaize csoporttól, amely akvizíció 55 hipermarketet és 77 szupermarketet érintett.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Tovább terjeszkedik a Picnic Franciaországban
A holland online szupermarket, a Picnic tovább növeli jelenlétét Franciaországban…
Tovább olvasom >Megnyitotta a Lidl Európa legnagyobb logisztikai központját
A Lidl megnyitotta új zászlóshajó logisztikai központját a Párizstól délnyugatra…
Tovább olvasom >Tovább erősítjük az agrárkapcsolatainkat Franciaországgal
Franciaország fontos szövetségese hazánknak a Közös Agrárpolitika megerősítése és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >