Elkezdte a Carrefour a Cora üzletek átmárkázását
Megkezdte a Carrefour a júliusban felvásárolt Cora szupermarketek átmárkázását. A folyamat október 1-jén kezdődött az első 19 üzlettel. A következő 20 üzlet október közepére, míg az utolsó 21 üzlet a hónap végén válik Carrefour üzletté.
Az átállás két hét alatt lezajlik, mialatt az áruházak továbbra is nyitva tartanak. Először a külső arculati elemeket cserélik le, majd a Carrefour termékek kerülnek a polcokra.
A Carrefour szerint az átállás során mintegy 6000 saját márkás termékkel bővül a kínálat, és több mint 3000 árucikkre vonatkozóan legalább 10%-os árcsökkentést vezetnek be. Ezen kívül növelik a helyi és regionális termékek választékát is.
Julien Munch, a Carrefour France operatív igazgatója hangsúlyozta, hogy a váltás boltzárás nélkül valósul meg, és a vásárlók minden szükséges információt megkapnak a vásárlási élmény magas színvonalának biztosítása érdekében. Az új vásárlók hamarosan élvezhetik a Carrefour alacsony árai, vonzó promóciói és népszerű saját márkás termékei nyújtotta előnyöket.
A Carrefour júliusban vásárolta meg 1,05 milliárd euróért a Cora és Match márkákat Franciaországban a Louis Delhaize csoporttól, amely akvizíció 55 hipermarketet és 77 szupermarketet érintett.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megvásárolja a Keurig Dr Pepper a Ghost energiaital-márkát
A 7Up gyártója első körben 60%-os részesedést vásárol a márkában…
Tovább olvasom >Növekszik a Carrefour árbevétele
A fogyasztói magatartás kedvező alakulásának köszönhetően növekszik a Carrefour árbevétele.…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszer-pazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40 000 lejáratközeli árucikket kell…
Tovább olvasom >További cikkeink
Októberben kissé tovább csökkent a GKI konjunktúraindexe
A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett…
Tovább olvasom >NGM: Nagy Márton a jogszabályok betartására és a SZÉP-kártya elfogadásának biztosítására kérte a Bookingot
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter hivatalában fogadta Katerina Shearert, a Booking.com…
Tovább olvasom >Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően…
Tovább olvasom >