Elkezdődött az EuroShop
Február 16-án vasárnap megnyitotta kapuit a minden idők leginnovatívabb EuroShopjának beharangozott kereskedelmi beruházások világseregszemléje Düsseldorfban.
Közel 100 országból érkeztek a kiállítók, változatos iparágakat és szegmenseket képviselve, többek közt a kereskedelmi bútorzat, kasszák, dizájn, világítás és POS/POP területekről is 20 csarnokot töltenek be megoldásaikkal. Hazánkat 10 magyar stand képviseli, de több nemzetközi cég standján is magyar szóval üdvözlik a hazai látogatókat.
Az ide érkezők izgatottan várják a forradalmi bejelentéseket, hiszen a nagy újítók általában erre a 3 évente megrendezésre kerülő eseményre időzítik innovációik bemutatását.
A németajkú POPAI országok nemzeti versenyének nevezettjei mellett a nemzeti győztesek világversenyének, a POPAI Global Awards résztvevőinek pályamunkái is kiállításra kerülnek. A győztesek 17-én hétfőn délután 4 órakor vehetik át trófeáikat az ünnepélyes díjátadón.
Számos kísérőrendezvény, ülés, workshop, konferencia zajlik az EuroShopon.
Kollégáink a helyszínről jelentkeznek a következő napokban beszámolóikkal, a Trade magazin hasábjain pedig részletesen is bemutatjuk a főbb látnivalókat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >