Elkezdődött az előszezon a Walmartnál októberben
Beállt a Walmart azon kereskedelmi vállalatok sorába, akik előkarácsonyi akciókkal kívánják a vásárlókat arra ösztönözni, hogy ne várjanak a Black Friday vagy a Cyber Monday bevásárlónapokra, kezdjék meg az ünnepi vásárlást már most.
Az Amazon Prime tagjai számára kétnapos akciót hirdetett október 11-12-re, a Target október 6-8 között kínálta vásárlóinak a legalacsonyabb árakat. A Walmarthoz hasonlóan a Kohl’s-nál is Barbie és Lego termékeket lehetett akcióban beszerezni.
Az előszezoni vásárlási akció mellett a Walmart elkezdte a szezonra üzleteinek állományát is felbővíteni, illetve áruvisszavételi szabályzatát fejleszteni. A lánc a múlt hónapban azt jelezte, hogy tervei szerint 40.000 munkavállalót vesz fel a karácsonyi szezonra, ami messze elmarad a 2021-es szezonban ideiglenesen alkalmazott 150.000 főtől. A vállalat azt is bejelentette, hogy hosszabb ideig lehet nála a bármilyen okból nem kívánatos termékeket visszacserélni pénzvisszafizetési garancia mellett.
Az előszezoni kedvezmények jókor érkeznek, hiszen a fogyasztók komoly inflációs nyomás alá kerültek. Egy nemrégiben megjelent Bankrate felmérés szerint ugyan a fogyasztók fele tervezi megkezdeni a karácsonyi vásárlást Halloween-ig (október 31.), de 40% azt mondja, hogy vásárlásaira hatással lesz az infláció Egy másik, a Morning Consult által még augusztusban kiadott jelentés megállapította, hogy az amerikai fogyasztók 85%-ának vásárlási döntéseit befolyásolta az infláció, és 79% volt azok aránya, akik vadásztak az árkedvezményekre.
Kapcsolódó cikkeink
A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával monitorozza a friss terményeket a Walmart
A mesterséges intelligencia alkalmazásával fejleszti tovább frissáru-ellátási láncának felügyeletét a…
Tovább olvasom >Hat milliárd dollárból bővíti hálózatát Mexikóban a Walmart
Üzlethálózatának jelentős bővítését tervezi a Walmart Mexikóban, amire több mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >