Elkezdődött az előszezon a Walmartnál októberben
Beállt a Walmart azon kereskedelmi vállalatok sorába, akik előkarácsonyi akciókkal kívánják a vásárlókat arra ösztönözni, hogy ne várjanak a Black Friday vagy a Cyber Monday bevásárlónapokra, kezdjék meg az ünnepi vásárlást már most.
Az Amazon Prime tagjai számára kétnapos akciót hirdetett október 11-12-re, a Target október 6-8 között kínálta vásárlóinak a legalacsonyabb árakat. A Walmarthoz hasonlóan a Kohl’s-nál is Barbie és Lego termékeket lehetett akcióban beszerezni.
Az előszezoni vásárlási akció mellett a Walmart elkezdte a szezonra üzleteinek állományát is felbővíteni, illetve áruvisszavételi szabályzatát fejleszteni. A lánc a múlt hónapban azt jelezte, hogy tervei szerint 40.000 munkavállalót vesz fel a karácsonyi szezonra, ami messze elmarad a 2021-es szezonban ideiglenesen alkalmazott 150.000 főtől. A vállalat azt is bejelentette, hogy hosszabb ideig lehet nála a bármilyen okból nem kívánatos termékeket visszacserélni pénzvisszafizetési garancia mellett.
Az előszezoni kedvezmények jókor érkeznek, hiszen a fogyasztók komoly inflációs nyomás alá kerültek. Egy nemrégiben megjelent Bankrate felmérés szerint ugyan a fogyasztók fele tervezi megkezdeni a karácsonyi vásárlást Halloween-ig (október 31.), de 40% azt mondja, hogy vásárlásaira hatással lesz az infláció Egy másik, a Morning Consult által még augusztusban kiadott jelentés megállapította, hogy az amerikai fogyasztók 85%-ának vásárlási döntéseit befolyásolta az infláció, és 79% volt azok aránya, akik vadásztak az árkedvezményekre.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >