Elkezdődött az előszezon a Walmartnál októberben
Beállt a Walmart azon kereskedelmi vállalatok sorába, akik előkarácsonyi akciókkal kívánják a vásárlókat arra ösztönözni, hogy ne várjanak a Black Friday vagy a Cyber Monday bevásárlónapokra, kezdjék meg az ünnepi vásárlást már most.
Az Amazon Prime tagjai számára kétnapos akciót hirdetett október 11-12-re, a Target október 6-8 között kínálta vásárlóinak a legalacsonyabb árakat. A Walmarthoz hasonlóan a Kohl’s-nál is Barbie és Lego termékeket lehetett akcióban beszerezni.
Az előszezoni vásárlási akció mellett a Walmart elkezdte a szezonra üzleteinek állományát is felbővíteni, illetve áruvisszavételi szabályzatát fejleszteni. A lánc a múlt hónapban azt jelezte, hogy tervei szerint 40.000 munkavállalót vesz fel a karácsonyi szezonra, ami messze elmarad a 2021-es szezonban ideiglenesen alkalmazott 150.000 főtől. A vállalat azt is bejelentette, hogy hosszabb ideig lehet nála a bármilyen okból nem kívánatos termékeket visszacserélni pénzvisszafizetési garancia mellett.
Az előszezoni kedvezmények jókor érkeznek, hiszen a fogyasztók komoly inflációs nyomás alá kerültek. Egy nemrégiben megjelent Bankrate felmérés szerint ugyan a fogyasztók fele tervezi megkezdeni a karácsonyi vásárlást Halloween-ig (október 31.), de 40% azt mondja, hogy vásárlásaira hatással lesz az infláció Egy másik, a Morning Consult által még augusztusban kiadott jelentés megállapította, hogy az amerikai fogyasztók 85%-ának vásárlási döntéseit befolyásolta az infláció, és 79% volt azok aránya, akik vadásztak az árkedvezményekre.
Kapcsolódó cikkeink
Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >Hot doggal erősít a Walmart – hat üzletében nyit gyorséttermet a Wienerschnitzel
Újabb lépést tesz a Walmart gyorséttermi kínálatának bővítésére: hat amerikai…
Tovább olvasom >Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >