Malajziai exportőrők találkoznak az INSP MIHAS eseményein Kuala Lumpurban
A 18. MIHAS-hoz kapcsolódóan az INSP MIHAS több mint 200 nemzetközi vásárló és 300 eladó – köztük malajziai exportőrök – számára szervezett üzleti találkozókat. A MATRADE üzleti kapcsolatszervezési tevékenységének zászlóshajó-programja, az INSP MIHAS égisze alatt több mint 1500 B2B találkozóra került sor a rendezvényen. A MATRADE globális hálózatának 46 irodája jóvoltából ezeken a B2B találkozókon kiemelt fontosságú beszerzők vettek részt, akik az adott ország legnagyobb üzleti konglomerátumait, üzletláncait, szupermarketjeit képviselik.
Ezzel párhuzamosan a virtuális rendezvényen 200 nemzetközi beszerző és több mint 200 malajziai exportőr lépett kapcsolatba, és ezek a megbeszélések várhatóan 43.1 millió Ringgit értékű potenciális üzletkötést eredményeznek. Idén májusi indulása óta az INSP MIHAS virtuális rendezvénye oly nagy sikernek örvend, hogy a szervezők a meghosszabbításában gondolkoznak.
“A MATRADE örömmel látja, hogy az INSP MIHAS program kedvező fogadtatásra lelt mind a nemzetközi beszerzők, mind a malajziai exportőrök körében”
– jelentette ki Datuk Mohd Mustafa Abdul Aziz, a MATRADE vezérigazgatója. Elmondása szerint a MATRADE még jóval a négy hónapig futó virtuális program augusztus 31-i zárása után is kapott bejövő megrendeléseket.
‘Ebből kifolyólag örömmel jelentjük be, hogy a MATRADE 2022. november 15-ig meghosszabbítja az INSP MIHAS virtuális programját. Ez egyrészt egy pozitív jelzés Malajzia kereskedelmi teljesítményére nézve, másrészt jelzi a Halal kereskedelemben rejlő határtalan lehetőségeket”
– mutatott rá a MATRADE vezérigazgatója, Datuk Mohd Mustafa Abdul Aziz.
Az INSP MIHAS összekapcsolja a személyes és virtuális megbeszélések hatását, elősegítve mintegy 600 malajziai exportőr találkozását több, mint 400 vevővel a világ 50 országából: a Közel-Keletről, Európából, Közép-Ázsiából, Dél-Ázsiából, az ASEAN-ból, Óceániából és Afrikából.
Magyarországi vevők rendszeresen részt vesznek a mára már ikonikus Nemzetközi Beszerzési Programon (INSP), melyet ebben az évben is a MIHAS-hoz kapcsolódóan tartanak fizikai vagy virtuális formában, elsősorban az élelmiszeriparra, kozmetikai termékekre, nyersanyagokra fókuszálva. Ha regisztrálni kíván az INSP MIHAS 2022-re, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a budapesti MATRADE irodával, vagy látogassa meg a https://tpms.matrade.gov.my/matrade-tpms/promotionRegistrationPublicSubmitSearch/13428 honlapot.
Kapcsolódó cikkeink
A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban 443 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
Augusztusban a kivitel volumene 5,6, a behozatalé 4,5 százalékkal csökkent…
Tovább olvasom >A magyar gombatermesztés helyzete és kilátásai: innováció és fenntarthatóság az ágazatban
A magyar gombatermesztés az agrárgazdaság egyik különleges és kiemelkedő ágazata,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >