Elkezdődött a magyar dinnye árusítása az Auchanban
Bár az idei nyár az átlagosnál hűvösebben indult, és a szokásosnál kissé később kerültek a boltok polcaira az első hazai dinnyék, melyek idén is a legfontosabb dinnyetermő régiókból – Békés, Szabolcs, Baranya és Tolna vármegyéből – származnak. Sőt – miután az egyik beszállítót integrálták a nemzetközi ellátási láncba – idén megjelenhet a magyar dinnye a lengyel és más európai Auchan áruházak kínálatában is.
Az Auchan kínálata a szezonban rendkívül színes: csíkos magos és fekete héjú magszegény görögdinnyéket, sárgadinnyék közül pedig hazai forrásból cantaloup és gália (cukor) dinnyét kínálnak. Emellett kapható lesz spanyol piel de sapo (zöldhúsú sárgadinnye) és mézdinnye, valamint olasz dínótojás alakú dinnye is, illetve a szintén olasz Limelon névre hallgató sárgadinnye, ami a nevéhez hűen kellemes citrusos frissítő aromájú és lédús. Idén újdonságként jelenik meg a hazai kínálatban a beszállítóval közösen márkázott Melonie fantázianevű dinnye, amely várhatóan július végétől csomagolt formában lesz kapható az Auchan üzletekben.
„Továbbra is nagy hangsúlyt fektetünk a minőségre. A dinnyéket kaliber és cukorfok szerint ellenőrizzük, hogy kifogástalan, zamatos gyümölcsöket kínáljunk. A partnereinkkel folyamatos kapcsolatban vagyunk, hogy az aktuális keresletnek megfelelően biztosítsuk a friss, lédús és ízletes gyümölcsöt vásárlóinknak a lehető legszélesebb választékban”
– hangsúlyozta Nagy Attila, az Auchan Magyarország értékesítési igazgatója.
Az Auchan stabilan hét magyar beszállító partnerrel dolgozik együtt, és kiemelten fontosnak tartja a hazai termelők támogatását. Bár az idei szezon késve kezdődött az időjárási viszonyok miatt, az áruházlánc 11%-os forgalmi és 4%-os kilogrammban mért növekedést vár a szezon végére tavalyhoz képest.
A kínálat kialakításánál a vásárlói szokások változását első helyen veszik figyelembe. Egyre népszerűbbek a kisebb méretű és magszegény dinnyék, ezért ezek a választékban hangsúlyosan lesznek jelen. A szezon csúcsán az Auchan polcain egyszerre akár 10 különféle egész dinnyefajtát és 3 különböző szeletelt verziót is megtalálhatnak a vásárlók. Minden áruházban lesznek szeletelt és hűtött dinnyék, beleértve az EFOTT fesztivál hivatalos boltját, az Auchan Placcot is, hogy a bulizók könnyebben el tudják fogyasztani ezt a népszerű gyümölcsöt.
A szezon elején, amikor még import dinnyét kínálnak, az Auchan spanyol gazdaságokból származó, szigorúan válogatott, „Gazdától az asztalig” jelzéssel ellátott magszegény görögdinnyét árusít, amelyen a logó a héjon is megjelenik. Ez a prémiumvonal ízében és minőségében is kiemelkedő.
Végül, bár az Auchan Magyarország nem exportál közvetlenül más országba, a nemzetközi beszerzési központjuk egyik magyar partnerüket is integrálta ellátási láncukba, így idén magyar dinnye jelenhet meg a lengyel és más európai Auchan áruházak kínálatában is.
Az Auchan több dinnye akcióval és promóciós kampánnyal is készül az elkövetkezendő hetekben, hogy a vásárlók kiváló áron juthassanak hozzá a nyár legfrissítőbb és legnagyobb víztatalmú gyümölcséhez, ami a napi folyadékpótláshoz is hasznosan hozzájárul. Érdemes tehát a szeptemberig tartó szezonban többször is betérni hozzájuk, és többféle fajtát is megkóstolni, ami éppen akciós.
Kapcsolódó cikkeink
Idén is kizárólag magyar görögdinnye a PENNY-ben
Július 7-től ismét kizárólag magyar termelőktől származó, friss szabadföldi görögdinnye…
Tovább olvasom >Megfizethető árakkal várja a fesztiválozókat az Auchan Placc a héten zajló EFOTT-on
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >NGM: a SZÉP-kártya továbbra is a belföldi turizmus mozgatórugója
A SZÉP-kártya továbbra is a belföldi turizmus mozgatórugója – idén…
Tovább olvasom >