Elkészült a Syngenta modern paradicsom-bemutatóközpontja Hollandiában
Felépült a Syngenta új, modern paradicsom-bemutatóközpontját Hollandiában. A Tomato Vision a vállalat szándéka szerint fontos kutatóbázis, találkozási pont és tudásközpont lesz a jövőben a paradicsom-fajtaválasztáson gondolkodó partnerek számára.
A jövő paradicsomfajtáit nemesítik
A Maasland településen egy év alatt felépített – a paradicsomnemesítésnek és különféle eseményeknek is helyt adó – központban 14 ezer négyzetméteres, csúcstechnológiájú üvegház található, ahol hozzávetőlegesen 800 új paradicsomfajtát tesztelnek és választanak ki az egyedi piaci igényeknek megfelelően.
Az üvegházat úgy tervezték, hogy a termelőknél használt, valós technológiai körülmények között tesztelhessék azokat a fajtajelölteket, amelyeknek egy része nagy valószínűséggel a jövőben a magyar kertészetekben is megjelenik majd. Az üvegházban a szakemberek különböző technológiai körülményeket is modellezhetnek, ilyen például a megvilágított és a hagyományos, nem megvilágított termesztés.
A központ területén emellett egy szabadon látogatható, 1500 négyzetméteres bemutató-területet is kialakítottak. Ennek révén betekintést kaphatnak az látogatók a közelgő fajtabevezetésekről, és alaposabban is megismerhetik a Syngenta teljes, üvegházi fajtaválasztékát. A Tomato Vision emellett egy olyan platform is, amelyen keresztül kapcsolatba léphetnek a vállalat szakemberei a paradicsomtermelésben, értékesítésben érdekelt partnerekkel.
Ruud Kaagman, a Syngenta globális paradicsom termékpálya vezetője hangsúlyozta: „olyan fajtákat akarunk kifejleszteni, amelyek valóban megfelelnek a termelők és a fogyasztók igényeinek. A nemesítőink és a piac közötti szorosabb kapcsolat létrehozásával képesek vagyunk a fogyasztói igények tökéletes kielégítésére.”
Digitális átadás
A világszerte hatalmas zavarokat okozó koronavírus világjárvány nemrégiben rámutatott arra, hogy a digitális kommunikáció miként képes legyőzni a fizikai korlátokat. Ezért a Tomato Vision megnyitóját is online tartják e hónap végén. „Ennek a csodálatos létesítménynek a híre most csak digitális csatornákon juthat el az ügyfeleinkhez és partnereinkhez az egész világon, de természetesen szeretnénk majd a lehető leghamarabb személyesen is üdvözölni látogatóinkat a bemutatóházunkban. Egyelőre online eszközeiken keresztül oszthatjuk meg velük a Tomato Vision élményét, bárhol is legyenek világon. A modern digitális kommunikációs eszközök és a virtuális technológia használatával szeretnénk kapcsolatba lépni a látogatóinkkal, és izgalmas élményt nyújtani számukra a Tomato Vision-ben, ezzel is biztosítva, hogy a központ valóban globális információforrássá váljon”, fejtette ki Ruud Kaagman.
Paradicsomfajták az elképzeléstől a megvalósulásig
A Syngenta paradicsomválasztéka rendkívül széles, a világszinten zajló több mint 20 nemesítési program eredményeként minden szegmensben az eltérő technológia igényeknek megfelelő, kiváló teljesítményű fajtákat kínálnak.
„A Tomato Vision bemutatóházon keresztül lehetőséget kapnak a látogatók, hogy megismerhessék a portfóliónkat, nemesítési programjainkat. Ezen kívül a központ lehetővé teszi a termelőknek, valamint a termékpálya képviselőinek a tapasztalatok, ötletek és elképzelések cseréjét is. Ez a közös munka alakítja a paradicsomtermesztés jövőjét, javítja a felek közötti együttműködést, közös gondolkodást, és nem utolsósorban mindenki számára sikert hoz”, tette hozzá Ruud Kaagman.
Kapcsolódó cikkeink
Paradicsom, a sokoldalú alapanyag – tartósítsuk biztonságosan a Nébih ajánlásával
A paradicsomot a gasztronómia egyik legnépszerűbb és legsokoldalúbb alapanyagaként tartják…
Tovább olvasom >Brazil üzemének bővítésébe invesztál a Coca-Cola FEMSA
A Coca-Cola FEMSA több mint 600 millió reált (kb 110…
Tovább olvasom >Közel 2,3 milliárd forintos fejlesztéssel újult meg három SPAR áruház országszerte
A kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére is folytatja beruházásait a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >