Elkészült a hazai Domestos-gyár 17,5 milliárd forintos bővítésének első üteme
Befejeződött az Unilever Magyarország Kft. nyírbátori háztartásvegyipari üzemének mintegy 17,5 milliárd forintos beruházást jelentő bővítésének első üteme, mely során két új gyártósor és egy csomagoló csarnok épült fel. Az első gyártósort Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter indította el, az itt elkészült első 5000 flakon Coccolino mosószert – több mint 7 millió forint értékben – a vállalat jótékony célra, Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei iskolák és közintézmények számára ajánlotta fel.
A brit-holland anyavállalat egyik legkorszerűbb, stratégiai fontosságú európai gyártóközpontjában – ahol olyan, itthon és világszerte is jól ismert termékeket gyártanak, mint a Domestos, a Cif, a Coccolino, a Flóraszept, a Surf vagy az Omo – a munkahelyek száma mintegy 100-zal fog bővülni a beruházás zárásáig. A kapacitásbővítő befektetésnek köszönhetően a gyáregységben a korábbi 300 millió helyett évente 370 millió – 70%-ban újrahasznosított műanyagból készülő – flakont tölthetnek meg.
„A jelenleg futó nyírbátori beruházás kapcsán minden építkezés teljes egészében a körforgásos gazdaság megközelítésével történik, így például a beton- és vashulladékok 100%-át újra felhasználtuk azokból a régi, lebontott épületekből, amelyek az új raktár jelenlegi helyén álltak. A megújuló energiaforrások arányát is fokozatosan növeljük telephelyeinken, de magyarországi gyáraink már az idei évtől 100%-ban megújuló hálózati villamos energiát használnak”
– mondta Alberto Di Leo, az Unilever Magyarország Kft ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Dezodor-világmárkák gyártása indul Magyarországon
Új termékkategória és világszerte ismert szépségápolási márkák gyártási tevékenységét hozza…
Tovább olvasom >Elkészült a hazai Domestos-gyár 23 milliárdos beruházása
A második ütemben felépült automatizált magasraktár befejezésével elkészült az Unilever…
Tovább olvasom >Dupla tárolási kapacitással üzemel a PENNY megújult karcagi logisztikai központja
Újabb óriási mérföldkőhöz érkezett hazánk egyik vezető kiskereskedelmi áruházlánca, befejeződtek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >