Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
Közel 12 milliárd forintnyi kupont és utalványt váltottak be a 2024/25-ös pénzügyi évben a Tesco Clubcardot használó vásárlói. Az áruházlánc Clubcard programja, amely Magyarország legnagyobb felhasználású hűségprogramja, tizenöt éve indult hódító útjára. Az azóta eltelt másfél évtizedben számos fejlesztésnek és bővítésnek köszönhetően lett az a Clubcard, aminek ma ismerik a vásárlók – a kedvezményeken túl személyre szabott ajánlatokat, beváltható kuponokat és innovatív szolgáltatások igénybevételét biztosító eszköz.
A Tesco hűségprogramjának jelenleg évente 2,7 millió kártyahasználója van. A tranzakciók jelentős része Clubcard használattal történik, a felhasználók ráadásul jellemzően több mint kétszer annyit költenek, mint a Clubcard nélkül vásárlók, ami jól mutatja, hogy mennyire széleskörűek azok a kedvezmények, amik számukra elérhetők. Az eszköz népszerűsége nem is meglepő, a felhasználók a 2024-25-ös pénzügyi évben összesen több mint 6,35 milliárd forint értékben váltottak be utalványokat a vásárlásaik után járó pontok forintosításával, és további 5,48 milliárd forint összegű kuponnal érvényesítettek kedvezményeket megvásárolt termékekre. Azaz az áruházlánc összesen közel 12 milliárd forintnyi összeget adott vissza hűséges vásárlóinak.
A Tesco adatai szerint a gyermekes családok használják leginkább és a legnagyobb értékben a Clubcardot, és elsősorban tejtermékre, alkoholmentes italokra, zöldségekre és gyümölcsökre érvényesítik a kedvezményeket.
A Clubcard több, mint egy hűségkártya. A kártyahasználók nem csupán személyre szabott és kasszakuponokban, illetve számukra elérhető kedvezményekben mérhetik a Clubcard előnyeit. Az áruházlánc olyan exkluzív szolgáltatásokat is biztosít számukra, mint a kizárólag a Tescónál elérhető Scan&shop szolgáltatás, ami hetente átlagosan 65 ezer vásárlást tesz még kényelmesebbé.
Mindezek mellett a Clubcard jutalmaz és visszajelez, azaz jó a vásárlóknak és hasznos a Tescónak, valamint az áruházlánc szállítópartnereinek is, hiszen a kártyahasználat alapján kirajzolódó vásárlói szokások, trendek segítik a vállalatokat abban, hogy a választékukat, valamint az árukészletet is a vásárlók igényeihez igazodva alakítsák ki.
Kapcsolódó cikkeink
Tesco beszállt a nyugdíjasutalvány-akciók versenyébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az iskolakezdéssel együtt startolhatnak a Tesco gyermekeket, fiatalokat és helyi közösségeket támogató pályázatának nyertes projektjei – közel 2 millióan szavaztak rájuk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Siófokon zárult az idei Coop Rally
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vonzó közönségprogramok várják a 82. OMÉK látogatói
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >