Elképesztő fölénnyel vezet a Walmart az amerikai zöldség-gyümölcs kiskereskedők között
Hatvankét százalékkal több vásárlója van a Walmartnak, mint legközelebbi riválisának, az amerikai kiskereskedők listáján utána következő Instacartnak.
Egy új kutatás szerint a Walmart uralja az Egyesült Államok online zöldéspiacát. A Second Measure felmérése szerint a cégnek ma szinte minden amerikai államban elérhetőek a szolgáltatásai.
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >A német kiskereskedők 60%-a hirdet a közösségi médiában
Egy friss felmérés szerint Németországban a kiskereskedők közel 60%-a használ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >