Elkeltek a PepsiCo magyarországi érdekeltségei

Berényi Attila
vezérigazgató
FÁÜ/PepsiCo
– A PepsiCo úgy döntött, hogy a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában és Magyarországon a Karlovarské Minerální Vody (KMV) vállalatra ruházza üdítőipari tevékenységét, és ezekben az országokban a KMV-t nevezi ki a PepsiCo snack termékei forgalmazójának is – mondta Berényi Attila, a PepsiCo ügyvezető igazgatója.

Balogh Levente
elnök
Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz
– A KMV egy jelentős múlttal rendelkező, vezető üdítőital-gyártó ezekben az országokban. Ez a tranzakció várakozásaink szerint mindkét vállalat számára egy felgyorsított növekedési pálya alapjait fekteti le. Mindkét fél aláírta az eladási megállapodást, amelynek lezárásához még szükséges a cseh, a szlovák és a magyar versenyhatóság jóváhagyása, valamint egyéb feltételek teljesülése is.
A felvásárlással az olasz Pasquale család tulajdonában álló KMV és Balogh Levente közös vállalata a magyar ásványvíz- és alkoholmentes üdítőital-piac egyik legnagyobb szereplőjévé válik. Az akvizíció a KMV Csoport számára ez akár 50 százalékos bevételnövekedéssel is járhat majd. A felvásárlást követően a tervek szerint a KMV Csoporthoz kerül mintegy 900 alkalmazott és két gyártóbázis.A termékportfólió a Pepsi, Mirinda, 7Up, Gatorade, Mountain Dew, Lipton, Evervess, Toma dzsúsz és üdítő, Toma Forrásvíz, Slice Lemonades, illetve Kristályvíz márkákkal bővül. Emellett a Lays és Cheetos chipsek forgalmazása is az új vállalat kezében lesz.

Alessandro Pasquale
vezérigazgató
KMV Csoport
– Beérett a Pasquale családdal három évvel ezelőtt kötött szövetségünk. Az együttműködésünknek köszönhetően annyira megerősödtünk, hogy jelentős felvásárlásokat tudunk megvalósítani. Továbbra is elkötelezettek vagyunk a magyar piac, a magyar fogyasztók felé, immáron egy jóval nagyobb vállalatcsoportot irányítva – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.
– Ennek az akvizíciónak köszönhetően a KMV Csoport csúcsminőségű termékek széles választékát kínálja ügyfeleinek és vásárlóinak mindhárom országban, és mostantól az eddig hiányzó kóla itallal is kiegészül portfóliónk – jelentette ki Alessandro Pasquale, a KMV Csoport vezérigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Szentkirályi hazahozta Magyarországra a Pepsi-termékek gyártását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TikTok-láz Budapesten: sorban állnak a fiatalok a QQ Express ázsiai boltjaiért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >