Elkeltek a PepsiCo magyarországi érdekeltségei
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2018/01/Ber%C3%A9nyi-Attila-Pepsico_opt-300x225.jpeg)
Berényi Attila
vezérigazgató
FÁÜ/PepsiCo
– A PepsiCo úgy döntött, hogy a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában és Magyarországon a Karlovarské Minerální Vody (KMV) vállalatra ruházza üdítőipari tevékenységét, és ezekben az országokban a KMV-t nevezi ki a PepsiCo snack termékei forgalmazójának is – mondta Berényi Attila, a PepsiCo ügyvezető igazgatója.
– A KMV egy jelentős múlttal rendelkező, vezető üdítőital-gyártó ezekben az országokban. Ez a tranzakció várakozásaink szerint mindkét vállalat számára egy felgyorsított növekedési pálya alapjait fekteti le. Mindkét fél aláírta az eladási megállapodást, amelynek lezárásához még szükséges a cseh, a szlovák és a magyar versenyhatóság jóváhagyása, valamint egyéb feltételek teljesülése is.
A felvásárlással az olasz Pasquale család tulajdonában álló KMV és Balogh Levente közös vállalata a magyar ásványvíz- és alkoholmentes üdítőital-piac egyik legnagyobb szereplőjévé válik. Az akvizíció a KMV Csoport számára ez akár 50 százalékos bevételnövekedéssel is járhat majd. A felvásárlást követően a tervek szerint a KMV Csoporthoz kerül mintegy 900 alkalmazott és két gyártóbázis.A termékportfólió a Pepsi, Mirinda, 7Up, Gatorade, Mountain Dew, Lipton, Evervess, Toma dzsúsz és üdítő, Toma Forrásvíz, Slice Lemonades, illetve Kristályvíz márkákkal bővül. Emellett a Lays és Cheetos chipsek forgalmazása is az új vállalat kezében lesz.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2018/01/Alessandro_Pasquale_opt-200x300.jpeg)
Alessandro Pasquale
vezérigazgató
KMV Csoport
– Beérett a Pasquale családdal három évvel ezelőtt kötött szövetségünk. Az együttműködésünknek köszönhetően annyira megerősödtünk, hogy jelentős felvásárlásokat tudunk megvalósítani. Továbbra is elkötelezettek vagyunk a magyar piac, a magyar fogyasztók felé, immáron egy jóval nagyobb vállalatcsoportot irányítva – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.
– Ennek az akvizíciónak köszönhetően a KMV Csoport csúcsminőségű termékek széles választékát kínálja ügyfeleinek és vásárlóinak mindhárom országban, és mostantól az eddig hiányzó kóla itallal is kiegészül portfóliónk – jelentette ki Alessandro Pasquale, a KMV Csoport vezérigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a…
Tovább olvasom >Elutasította a Britvic a Carlsberg közel 4 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatát
A brit üdítőital-gyártó Britvic visszautasította a Carlsberg Group 3,11 milliárd…
Tovább olvasom >A sport, mint a marketing csodafegyvere
A sport az évek során kiemelkedő marketingeszközzé vált, amelyet vállalatok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >