Elkeltek a PepsiCo magyarországi érdekeltségei

Berényi Attila
vezérigazgató
FÁÜ/PepsiCo
– A PepsiCo úgy döntött, hogy a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában és Magyarországon a Karlovarské Minerální Vody (KMV) vállalatra ruházza üdítőipari tevékenységét, és ezekben az országokban a KMV-t nevezi ki a PepsiCo snack termékei forgalmazójának is – mondta Berényi Attila, a PepsiCo ügyvezető igazgatója.

Balogh Levente
elnök
Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz
– A KMV egy jelentős múlttal rendelkező, vezető üdítőital-gyártó ezekben az országokban. Ez a tranzakció várakozásaink szerint mindkét vállalat számára egy felgyorsított növekedési pálya alapjait fekteti le. Mindkét fél aláírta az eladási megállapodást, amelynek lezárásához még szükséges a cseh, a szlovák és a magyar versenyhatóság jóváhagyása, valamint egyéb feltételek teljesülése is.
A felvásárlással az olasz Pasquale család tulajdonában álló KMV és Balogh Levente közös vállalata a magyar ásványvíz- és alkoholmentes üdítőital-piac egyik legnagyobb szereplőjévé válik. Az akvizíció a KMV Csoport számára ez akár 50 százalékos bevételnövekedéssel is járhat majd. A felvásárlást követően a tervek szerint a KMV Csoporthoz kerül mintegy 900 alkalmazott és két gyártóbázis.A termékportfólió a Pepsi, Mirinda, 7Up, Gatorade, Mountain Dew, Lipton, Evervess, Toma dzsúsz és üdítő, Toma Forrásvíz, Slice Lemonades, illetve Kristályvíz márkákkal bővül. Emellett a Lays és Cheetos chipsek forgalmazása is az új vállalat kezében lesz.

Alessandro Pasquale
vezérigazgató
KMV Csoport
– Beérett a Pasquale családdal három évvel ezelőtt kötött szövetségünk. Az együttműködésünknek köszönhetően annyira megerősödtünk, hogy jelentős felvásárlásokat tudunk megvalósítani. Továbbra is elkötelezettek vagyunk a magyar piac, a magyar fogyasztók felé, immáron egy jóval nagyobb vállalatcsoportot irányítva – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.
– Ennek az akvizíciónak köszönhetően a KMV Csoport csúcsminőségű termékek széles választékát kínálja ügyfeleinek és vásárlóinak mindhárom országban, és mostantól az eddig hiányzó kóla itallal is kiegészül portfóliónk – jelentette ki Alessandro Pasquale, a KMV Csoport vezérigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges…
Tovább olvasom >A kör bezárul: már a boltokban a bizonyíték, hogy a visszaváltott Szentkirályi-palackokból is újra palackok lesznek
Az újrahasznosítható anyagok begyűjtése és újrahasznosítása új szemléletet honosít meg…
Tovább olvasom >Versenyjogi aggályok merültek fel a Carlsberg és a Britvic megállapodás kapcsán
Versenyjogi aggályokra hivatkozva hivatalos vizsgálatot indított az Egyesült Királyság Verseny-…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >